فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده عظمت و شکوه انقلاب است و مردم دریادل سواحل مکران بار دیگر پرشور و انقلابی در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

جواد سپاهی  اظهارداشت: از تمامی اقشار مختلف مردم شریف شهرستان چابهار برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن دعوت می‌شود.

وی افزود: ۲۲ بهمن سالگرد به ثمر نشستن نهال جمهوری اسلامی و سرآغاز پیروزی شکوهمند و رهایی ملت بزرگوار ایران از ظلم و ستم سلسله حکومت های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران اسلامی است.

چابهار ادامه داد: در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

وی بیان کرد: در چهل و چهارمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرده و در کشاکش بحران‌ها، کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.

سپاهی افزود: ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن، از تمامی اقشار مردم شهید پرور شهرستان چابهار، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آزادگان، علما و روحانیون معزز، ورزشکاران، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان، سمن ها، مسوولان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهردار و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و سایر اقشار دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قامت تنومند انقلاب اسلامی را یاریگر باشند و بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت کنند.

وی اظهارداشت: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر دبستان سه کلاسه در روستای لکی بخش مرکزی اعتبار یک میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش حاج محمد شکری برای استفاده ۶۰ دانش آموز مقطع ابتدایی کلنگ زنی شد.

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار