فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۲ نفر از اراذل و اوباش معروف از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش، هفتمین طرح سراسری دستگیری و کنترل اراذل و اوباش طی ۲ روز از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان و همکاری سایر یگان‌های انتظامی در استان به مرحله اجرا در آمد.

او می گوید: ماموران پلیس به منظور پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی، سرقت به‌عنف، و .. با هماهنگی مرجع قضائی ۴۲۹ نفر اراذل و اوباش خطرناک استان که دارای سوابق کیفری و پرونده‌های مفتوحه قضائی می‌باشند، را مورد رصد و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این طرح ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۲۲ اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌های کیفری سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی و موارد بی‌شمار دیگر را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

به گفته او از متهمان دستگیر شده ۲ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه، تعدادی سلاح سرد و مقادیری موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.