پلنگ وحشی ای در طبقات ساختمان دادگاه منطقه قاضی آباد در اوتار پرادش هند، برای مردم دندان تیز کرد.

ویدیویی تکان دهنده، پلنگ وحشی‌ای را نشان می‌دهد که با دهانی خونین در طبقات ساختمان دادگاه منطقه قاضی آباد در اوتار پرادش هند، برای مردم دندان تیز می‌کند. حمله‌های پلنگ تیز دندان، افراد بسیاری را مجروح کرد. این مجروحین در حالی که خون از سر و رویشان می‌چکید، از دست پلنگ فرار می‌کردند.

شاهدان وحشت زده گفتند که این پلنگ به طور ناگهانی ظاهر شد و شروع به پرسه زدن در اطراف طبقه اول دادگاه کرد. در آن زمان حدود ۱۵ وکیل در دادگاه مشغول به کار بودند. کارگران هراسان برای جلوگیری از او به تکاپو افتادند و وکلا خود را در دفاتر محبوس کردند تا از پلنگ درنده که در آنجا پرسه می‌زد، در امان بمانند.

گفته می‌شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می‌خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط پلنگ مورد حمله قرار گرفت.

در همین حال، به گفته رسانه‌های محلی، یک واکسی که کفش‌های وکلا و مراجعین را واکس می‌زد نیز مورد وحشیانه این پلنگ قرار گرفت و با جراحات جدی به بیمارستان منتقل شد.

یکی از شاهدان گفت: «پلنگ ابتدا، پایین پله‌های ساختمان دادگاه دیده شد. این حیوان با دیدن مردم از آنجا فرار کرد. به سمت مردم هجوم آورد و شروع به دویدن کرد.»

در این حمله پلنگ، یک پاسبان، یک وکیل، یک واکسی و چند نفر دیگر مجروح شدند.

ماموران حمایت از حیوانات برای دستگیری این جانور وحشی به دادگاه فراخوانده شدند. این تیم ۱۲ نفره با تور و قفس برای گرفتن پلنگ وارد ساختمان شدند. گفته می‌شود ماموران موفق شدند چهار ساعت پس از ورود، این پلنگ را آرام کرده و در قفس قرار دهند. این پلنگ خوش شانس بود که سرنوشت مشابهی با پلنگ نگون بختی که چند ماه پیش در خیابان‌های قائمشهر دیده شد، پیدا نکرد.

منبع: روزیاتو

برچسب ها: یوزپلنگ ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
وقتی ادمی نقش انسانی خودش درست بازی نمیکنه معلوم که طبیعت هم بااو مثل خودش باید رفتارکنه که یک حیوان درتده را مامور میکند جای وکلا حکم را صادرکند وبی شک انروزخسارت قصادت ناعادل کمترلزان پلنگ نبود اینم یک پیام دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
حیوان درنده یعنی حیوانی که خوی درندگی داره ! اگه توی ایران بود احتمالا بعضی مسئولان مربوطه می گفتن مردم باعث تحریک حیوان شدن و از حیوان درنده دفاع میکردن !
اصلا چرا باید جمعیت حیوان درنده بیشتر بشه ؟! چرا جمعیت حیوانات گیاهخوار و پرندگان در حال انقراض اینقدر واسه بعضی خبرگزاری ها بعضی مسئولین اهمیت نداره؟! اگه گفتین !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
احسنت به انهایی که پلنگ سالم گرفتند تا به طبیعت برگردانند باید به شحاعتشان تبریک گفت
Taiwan (Province of China)
جواد
۰۶:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
این پلنگ بود نه یوزپلنگ! هند یوزپلنگ نداره! تازه چنتا از آفریقا آوردن تو منطقه حفاظت شده نگهداری میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
چقدر واضح و شفاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
یوزپلنگ در آسیا فقط در ایران است. این پلنگ است. شما اکثرا بین پلنگ و یوزپلنگ اشتباه می کنید. عجیب است که این را رفع نمی کنید و به اشتباه کردن خود اصرار دارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
پلنگ بود نه یوز پلنلگ،واقعا احسنت به این دقت
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۹:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
این حیوان که در تصاویر دیده میشود یک پلنگ است. یوزپلنگ در هند وجود ندارد. من فیلم را با اشتیاق دیدم ولی حدسم درست بود. اشتباه نوشته اید. این حیوان پلنگ است.ک
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۸:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
جانم فدای این مرد زخمی و شجاع که یوز پلنگ را نکشت. شجاعت محض دارد این مرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
چجوری میخواست یوزپلنگ رو بکشه، اصلا امکانش نبود.
آخرین اخبار