امام جمعه بسطام گفت: در حال حاضر، کوچک‌ترین روستای استان سمنان هم از عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده منتفع شده است و این امر موجب رضایت مندی مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب، امام جمعه بسطام از تخصیص ۵۷۴ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان سمنان خبر داد و افزود: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش‌افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان موجب افزایش اعتماد عمومی و برقراری عدالت اجتماعی خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده در حوزه سلامت گفت: ۲۳۲ میلیارد تومان نیز از محل مالیات ارزش‌افزوده به حوزه سلامت اختصاص یافته که یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

امام جمعه بسطام با اشاره به اینکه در حال حاضر کوچک‌ترین روستا در استان سمنان هم از عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده منتفع شده است، تصریح کرد: اکنون به‌واسطه عملکرد خوب و عادلانه نظام مالیاتی، کم‌جمعیت‌ترین روستا در استان سمنان نیز بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از این محل بهره‌مند شده است که این امر، موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

رضوی‌نسب با اشاره به توسعه و عمران روستا‌های استان سمنان گفت: خوشبختانه مردم اثرات پرداخت مالیات را در جامعه به‌خوبی مشاهده می‌کنند و این امر موجب مشارکت بیشتر مردم در پرداخت مالیات خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار