مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در نخستین رویداد مدیریت بحران «ایران قوی»

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن شرکت در نمایشگاه اولین رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» بخشی از مهم‌ترین تجهیزات و امکانات خود را در زمینه مقابله با بحران در معرض دید عموم قرار داد.

شاهین خیریت رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در جریان برگزاری نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١ که با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقا نظام مدیریت بحران کشور است، این اداره کل تازه‌ترین تجهیزات پیشرفته خود را در دو بخش مقابله با آلودگی‌های دریایی و خشکی و همچنین امکانات مقابله با شرایط اضطرار و بحران شامل تجهیزات مقابله با مواد خطرناک (HAZMAT) در کنار دستاورد‌های حوزه دانش‌بنیان در معرض نمایش گذاشت.

در جریان این نمایشگاه، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و احمد وحیدی وزیر کشور ضمن بازدید از غرفه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با آخرین دستاورد‌های این اداره کل آشنا شدند.

 این نمایشگاه که با حضور معاون اول رئیس جمهور ۲۵ بهمن ماه در نمایشگاه موزه دفاع مقدس تهران آغاز و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، به همت سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شده و هدف از آن توسعه زیرساختی مدیریت بحران با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار