مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن علاقه خود را به نظام ثابت کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شنبه تاریخی را رقم زدند و با حضور پرشور بار دیگر علاقه مندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند.

سردار «سعید فرجیان زاده» شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای والفجر ۸ در مسجد مهدیه شهر همدان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن در واقع یک رفراندوم بود.

او افزود: ملت ایران وقتی خباثت آمریکا و دنبال رو‌های آن‌ها را دیدند که دارند به چهره انقلاب اسلامی چنگ می‌اندازند در صحنه حاضر شدند و نشان دادند انقلاب و راه شهدا استمرار دارد.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان نظام اسلامی با کمرنگ کردن نام و یاد شهدا دنبال براندازی نظام هستند که نمونه آن اغتشاشات ۱۰۰روزه اخیر است.

سردار فرجیان زاده افزود: دشمنان در ناآرامی‌های اخیر یک جنگ ترکیبی را علیه نظام جمهوری اسلامی شروع و در این مسیر از همه توان، عوامل نفوذی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند.

او ادامه داد: ضدانقلاب و منافقان از برخی هنرمندان، ورزشکاران و ظرفیت کشور‌های همسو برای براندازی نظام استفاده کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: آن‌ها در ناآرامی‌های اخیر روحانی و بسیجیان را به شهادت رساندند با این وجود عده‌ای در برابر این جنایات سکوت کردند و موضعی نگرفتند.

سردار فرجیان زاده گفت: پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن این است که در راه خدا سست نشوید و نهراسید، زیرا علت سستی برخی افراد در پیمودن مسیر انقلاب خروج از مسیر شهدا است.

او  افزود: در مسیر پرشتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران افرادی با وجود داشتن سوابق درخشان، اما به علت دوری از پیام و گفتمان انقلاب لغزیدند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهارداشت: شهدای والفجر ۸ شهدای مظلومی هستند که شبانه به اروند خروشان و وحشت آفرین زدند و با عبور از این رود، و تقدیم ۸۰ شهید پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس را با پیروزی به سرانجام رساندند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.