معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات جزء یک بند ب تبصره ۱۶ از طریق نهادهای حمایتی در سطح استان خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد افزود: ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات جزء یک بند ب تبصره ۱۶ برای بیش از ۴۵۰۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی استان از طریق کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل از بررسی روند جذب تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات به طرح‌های خوداشتغالی و کارفرمایی در راستای هدف‌گذاری نقشه راه جامع اشتغال استان اردبیل دارای اهمیت است.

عبداللهی عابد افزود: در همین راستا طی سال جاری ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات از محل جزء یک بند ب تبصره ۱۶ از طریق کمیته امداد و بهزیستی به بیش از ۴۵۰۰ طرح پرداخت شده و بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته، پرداخت باقی‌مانده تسهیلات از این محل نیز تا پایان سال مورد تأکید است.

او تصریح کرد: با توجه به بررسی هفتگی روند پرداخت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶، تلاش بیش‌تر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای تسریع در عملیات ثبت‌نام، تأیید و پرداخت ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.