ناصر علیزاده گفت: تمام تلاش خودم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متاسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم و پنجم شدم.

ناصر علیزاده فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی، به رقابت‌های جهانی سال پیش در صربستان اشاره کرد و گفت: پس از این رقابت‌ها دو جراحی سنگین انجام دادم و سه ماه از تشک کشتی دور بودم.

وی ادامه داد: پس از عمل‌های جراحی برای اولین بار در فینال لیگ برتر به همراه مربی سازنده خود آقای عادل بالی تبار شرکت کردم و موفق شدم دو کشتی بگیرم و هر دو کشتی را با پیروزی پشت سر بگذارم.

علیزاده افزود: استارت کار در اردو‌های تیم ملی برای رقابت‌های رنکینگ کرواسی بود و خدا را شکر با تلاش کادر فنی اردو‌های منظمی را پشت سرگذاشتیم و با آمادگی ۵۰ درصدی در این رقابت‌ها حاضر شدیم و خوشبختانه کشتی‌های خوبی گرفتم، اما در فینال با اشتباهات فردی خودم مغلوب حریف شدم و به مدال نقره رسیدم.

این کشتی گیر وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: در حال حاضر نیز در اردو هستیم که پس از آن نیز سه مرحله اردو داریم و خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار شود آماده می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: تمرینات تیم ملی به صورت منظم زیر نظر کادر فنی و در راس آن حسن رنگرز در کمپ تیم‌های ملی در جوی آرام و خوب در حال پیگیری است و همه چیز برای ما فراهم شده تا در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شویم و انشاء اله بتوانم سومین مدال طلای آسیایی خود را بدست آورم.

علیزاده عنوان کرد: به امید خدا بتوانم نماینده خوبی در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان باشم و با توجه به اینکه سال پیش از المپیک است امیدوارم اگر لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشم تمام تلاش خودم را برای جبران نتیجه سال گذشته انجام دهم و به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال هستم.

این کشتی گیر اهل شهرستان نور مازندران از مربی سازنده خود تقدیر و تشکر کرد و گفت: آقای بالی تبار در چند سال گذشته زحمات زیادی را برای بنده کشیده است و واقعا همه جوره من را حمایت می‌کند.

وی افزود: از خانواده خودم، مسئولین شهرستان نور علی الخصوص فرماندار و رئیس هیئت کشتی شهرستان تشکر می‌کنم که پس از رقابت‌های جهانی سال گذشته در کنار من بودند و دست من را گرفتند و نگذاشتند روحیه خودم را از دست بدهم.

علیزاده به وضعیت اشتغال خود اشاره کرد و ادامه داد: از امید شایگان رئیس هیئت کشتی استان مازندران سپاسگزارم که با پیگیری‌هایی که انجام دادند بنده را در یک شرکت استخدام کردند و همه جوره من را آماده کردند که تمام فکر و ذکر خود را روی کشتی بگذارم.

این کشتی گیر وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: به امید خدا استارت کسب مدال‌های من از رقابت‌های قهرمانی آسیایی شروع شود و تا جهانی ادامه پیدا کند همچنین به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن‌ها هدیه خواهم داد.

وی در پایان با قدردانی از رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: واقعا یک شرایط فوق العاده را در کمپ تیم‌های ملی برای ما مهیا کردند و در خانه کشتی هیچ چیز کم نداریم و با خیال راحت و آسوده مشغول به انجام تمرینات خود هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار