معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از تماس ۹۹۹ هزار و ۶۲۵ شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قزوین در ۱۱ ماهه سال جاری خبرداد .

سرهنگ  ابوالفضل قلی پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال ۹۹۹ هزار و ۶۲۵ شهروند قزوینی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان و شهرستان‌های تابعه تماس تلفنی برقرار  کردندکه از این تعداد ۳۴۶ هزار و ۴۷۶ مورد یعنی ۴۰ درصد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی  و ۴۵۰ هزار و ۸۲۶ مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و ۳ هزار و ۷۰۴ فقره این تماس‌ها غیر قابل رسیدگی از قبیل مزاحمت تلفنی و عدم ارتباط پیام از طریق انتظامی بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های قزوین، البرز و تاکستان به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم این تماس‌ها هستند، افزود: از ابتدای سال جاری کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با ۵ هزارو ۳۵۰ نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران با تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نموده که با بررسی‌های دقیق صورت گرفته ۹۲.۵ درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کرده اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در ادامه با اشاره به حجم بالای تماس‌های مردمی با تلفن ۱۱۰، این مهم را نشانه افزایش اعتماد عمومی به عملکرد مجموعه پلیس دانست و گفت: پلیس استان قزوین این اعتماد را ارج نهاده و تمامی توان خود را در مسیر جلب رضای باری تعالی و افزایش احساس امنیت و آسایش عمومی شهروندان به کار خواهد بست.

سرهنگ قلی پور همچنین در خصوص افزایش درصد تماس‌های غیر ضروری با اشاره به اینکه از آنجایی که عدم اشغال غیر ضرور تلفن ۱۱۰ پلیس حتی برای لحظاتی کوتاه می‌تواند در جایی دیگر جان انسانی را نجات دهد، از عموم مردم قدرشناس استان توصیه کرد تا در این خصوص و نسبت به این مهم فرزندان خود را ارشاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.