دادستان جیرفت تاکید کرد:

ضرورت تثبیت مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بر ضرورت ثتبیت مالکیت اراضی فرودگاه این شهرستان تاکید کرد.

 افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت در دیدار مدیر و کارکنان فرودگاه جیرفت بر ضرورت پیش بینی امکانات و فراهم کردن شرایط لازم برای فرود انواع هواپیما‌های بزرگ در این فرودگاه تاکید کرد.

او افزود: فرودگاه یکی از زیرساخت‌های مهم جنوب استان است و رشد و توسعه آن باعث پیشرفت و توسعه منطقه می‌شود.

صالحی نژاد بیان کرد: باتوجه به اینکه جنوب استان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور مطرح است تمامی مسئولان ذی ربط بایستی برای ارتقا و توسعه زیر ساخت‌های لازم برای صنعت حمل ونقل در جنوب استان به صورت عملی پای کار بیایند.

دادستان جیرفت ضمن تبیین برنامه‌های دستگاه قضایی جیرفت در بحث جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و رفع تداخلات، گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم، قدامات لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی پیش روی این فرودگاه را پیگیری می‌کند.

او تصریح کرد: موضوع آزادسازی مقداری از اراضی فرودگاه شهرستان جیرفت که توسط شرکت احیای اراضی زیر سد تصرف شده، در دستور کار دادستانی قرار دارد.

صالحی نژاد به نقش اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت حمل و نقل اثر مستقیمی به عنوان یک فعالیت اقتصادی بر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌گذارد و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سهم مهمی در تقویت صنعت گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار