در پی وضعیت نامطلوب حجاب در نمایشگاه‌های برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه‌ها مطالبه گران مردمی حجاب جلسه‌ای با اسلامی زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاهی داشتند که به در مورد چند موضوع توافق شد.

در پی وضعیت نامطلوب حجاب در نمایشگاه‌های برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه‌ها در اراک مطالبه گران مردمی حجاب جلسه‌ای با اسلامی زاده مدیرعامل این شرکت نمایشگاهی داشتند که به موضوعات زیر منتج شد:

۱_ اسلامی زاده مدیرعامل محترم شرکت نمایشگاهی با قبول مطالبه به حق اعضا و پذیرش اتفاقات روی داده قول پیگیری و رفع موارد مورد انتظار پیرامون وضعیت عفاف و حجاب غرفه داران را دادند.

۲_ جلسه هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی تشکیل شد و در زمینه عفاف و حجاب مصوبه شد که در قرارداد منعقد شده فی ما بین شرکت نمایشگاهی و شرکت‌های برگزار کننده بند رعایت قانون عفاف و حجاب تغییر و اصلاح می‌شود و از کلیه غرفه داران مجزا تعهد کتبی پیرامون رعایت عفاف و حجاب گرفته می‌شود.

۳_ در عین حال آقای اسلامی زاده مسئول مواجهه با این موضوع را پلیس اداره اماکن دانسته و اظهار داشتند اماکن بابت این موضوع در هر نمایشگاه هزینه دریافت میکند.

۴_ مقرر شد در هر نمایشگاه یک غرفه به قرارگاه سیدالشهدا (ع) واگذار شود تا مجموعه افراد متخصص و توانمند در حوزه ترویج حجاب، امر به معروف و نهی از منکر در طول مدت نمایشگاه حضور داشته باشند (این مورد در صورت اجرای صحیح و هدفمند بسیار راهگشا خواهد بود و نفس حضور باعث اتفاقات مبارکی میشود)

۵_ مقرر شد گروه مطالبه گری همچنان نظارت‌های میدانی خود را از وضعیت نمایشگاه داشته باشند و در صورت لزوم به ایشان در محل نمایشگاه اطلاع دهند.

گروه مردمی مطالبه گر عفاف و حجاب ضمن تشکر از تک تک اعضای گروه مردمی مطالبه گری که از این حرکت حمایت کردند، اعتماد کردند و همراه شدند صمیمانه تشکر کرده و اعلام کرده اند همراهی مردم و مطالبه گران در این موضوع که انصافا قابل تقدیره منجر به این جلسه شد و انشالله روند‌های این چنینی در فضای منطقی و گفتمانی ادامه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار