مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از هموطنان درخواست کرد قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خون اهدا کنند.

 مصطفی جمالی،مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: این روز‌ها یاد آور عشق و ایثار است که اکنون اهدای خون یکی از بالا‌ترین جلوه‌های ایثار به شمار می‌رود.

وی افزود: همیشه این عزیزان با اهدای جمعی و اقدام فردی از نیازمندان به خون حمایت کرده اند و ما از ایشان دعوت می‌کنیم که این روز‌های عزیز و بزرگ را نیز با اهدای خون و پیوستن به پویش چتر سرخ زندگی، پر برکت سازند.

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران  اسفند را ماه پر برکت و مزین به اعیاد ملی و مذهبی دانست که فرصت خوبی برای اقدامی نیک و شایسته و متبرک کردن کارنامه یک سال پر تکاپو با اهدای خون است.

وی افزود:  هم اکنون ذخایر خون در کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد، اما وضعیت هوا قابل پیش بینی نیست و ماه اسفند ترافیک شهری افزایش می‌یابد و به زودی سفر‌ها نیز آغاز می‌شود و این فرصت باقی مانده تا ماه مبارک رمضان که عید ۱۴۰۲ به وجود آن مزین و متبرک است زمان مناسبی است که هموطنان به شادی عید بیماران بیاندیشند و با اهدای خون، سال امن و همراه با سلامتی را به این عزیزان هدیه دهند و این روز‌های شاد و عزیز را به جشنواره نجات و ایثار بدل سازند.

جمالی در پایان از همه مردم که سلامت و واجد شرایط اهدای خون هستند خصوصاً بانوان و جوانان دعوت کرد تا اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند و شاهد برکت این کار خیر در زندگی خود و هموطنانشان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار