صرف درآمد حاصل از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش استان برای تکمیل پروژه‌های آموزشی با خیرین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : درآمد حاصل از فروش املاک مازاد معرفی شده آموزش و پرورش استان برای تکمیل پروژه‌های آموزشی و نیمه‌تمام مشارکتی با خیرین مدرسه‌ساز صرف خواهد شد تا این فضا‌ها با سرعت بیشتر به چرخه آموزشی برسند.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : مولدسازی دارایی‌های دولت که چندی است برنامه‌ریزی و آغاز شده، به معنای «ثروت‌افزایی» و «افزایش بهره‌وری» دارایی‌های دولت است.

وی با اشاره به موضوع مولدسازی املاک دولت در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد: مفهوم مولدسازی دارایی‌های دولت، شناسایی و بهینه‌سازی اموالی است که مورد نیاز آموزش و پرورش نبوده و مطابق ضوابط برای ساخت نیز مناسب نمی‌باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: از طریق مولدسازی، این اموال و دارایی‌های دولت شناسایی و درآمد حاصل از فروش آن‌ها در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سایت دبیرخانه هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولتی آموزش و پروش استان کرمانشاه به صورت مشخص دارایی‌های مازاد مشخص شده‌اند و هیچ پروژه مشارکتی و خیری در بین آن‌ها وجود ندارد.

نظری با بیان اینکه مولدسازی فروش املاک مازاد و صرفا دولتی است، تصریح کرد: در این طرح قصد فروش حتی یک متر از فضا‌های آموزشی مشارکتی که با همت خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز ساخته شده است وجود ندارد و خیرین مدرسه ساز بدون دغدغه‌مندی در امر مقدس مدرسه‌سازی گام بردارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.