تخصیص زمین برای ۱۸۰ متقاضی قانون حمایت از جوانی جمعیت در فارس

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان ۷۵۵ متقاضی واجد شرایط شناخته شده که برای ۱۸۰ نفر آنان زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربعی تخصیص یافته است.

محمود رضا طالبان گفت: این طرح شامل خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم داز یکم آبانماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد.

او گفت: در مجموع در این طرح سه هزار و ۱۳۷ نفر در استان اقدام به ثبت نام کرده اند که ۷۵۵ نفر از آن‌ها واجد شرایط شناخته شده و برای ۱۸۰ نفر هم زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربعی تخصیص یافته است.

طالبان گفت: بهای این زمین نیز تا ۲۰۰ متر مربع به شکل صرفا آماده سازی و مازاد بر آن نیز بهای کارشناسی می‌شود.

او گفت: ۳۵۳ نفر متقاضی دیگر طرح جوانی جمعیت نیز در پروژه نهضت ملی مسکن گنجانده شده و تخصیص پروژه نیز انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: از مجموع سه هزار و ۱۳۷ متقاضی قانون جوانی جمعیت، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر باقیمانده یا درخواست آن‌ها رد شده، یا تقاضای آن‌ها توسط سامانه در حال بررسی است.

طالبان گفت: ثبت نام و آگاهی رسانی به جامعه نیز هم در قالب صدور و ابلاغ بخشنامه و هم از طریق رسانه‌ها انجام شده و فرد متقاضی در ابتدا با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن و سپس ورود به بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به نام نویسی کنند.

او با بیان اینکه این طرح، یک طرح متقاضی محور و مستلزم مراجعه افراد برای تشکیل پرونده است، گفت: این سامانه همچنان باز است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به نام نویسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار