سارقان طلافروشی در کلاله دستگیر شدند

فرمانده انتظامي از دستگیری سارقان طلافروشی در کلاله خبر داد.

سردار سعید دادگرگفت: در پی اعلام شکایت یکی از طلافروشان شهرستان کلاله مبنی بر اینکه مقادیری طلای وی در حین نقل و انتقال مورد سرقت واقع شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات از مالباخته مشخص شد در حین نقل و انتقال مقدار ۴۰۰ گرم طلا، سارقان با آگاهی از زمان و مکان این انتقال نسبت به سرقت طلا‌ها اقدام  کردند و از محل متواری شدند.

او  افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و بهره گیری از روش‌های خاص پلیسی، سارق به همراه همدست وی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر شدند.

سردار دادگر با اشاره به کشف طلای مسروقه و استرداد طلا‌های سرقت شده به مالباخته گفت: متهمان با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار در گلستان همزمان با سراسر کشور افزود: در این طرح ۱۳ باند سرقت متلاشی که ۳۰۸ فقره انواع سرقت کشف و ۲۰۸ سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با بیان اینکه در روز‌های پایانی سال و آغاز خرید‌های نوروزی مردم قرار داریم، ضروری است شهروندان هنگام خرید نکات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و از خالی گذاشتن منازل خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.