مدیر نمایندگی بیمه سینا در اندیمشک گفت: طرح بیمه آتش سوزی رایگان ویژه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.

مجتبی ماهرو بختیاری مدیر بیمه سینا در اندیمشک گفت: طرح بیمه آتش سوزی منازل ویژه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و همچنین شهروندان ساکن در مناطق کم برخوردار به صورت رایگان تنها در نمایندگی بیمه ۶۴۰۴ برای این افراد در نظر گرفته شده است.

او می‌گوید: نمایندگی ۶۴۰۴ بیمه سینا در سال گذشته و امسال به عنوان نمایندگی برتر کل کشور از طرف بیمه سینا انتخاب شده به همین دلیل این طرح به مناسبت نیمه شعبان و هدیه به اعتماد شهروندان به این دفتر بیمه است.

مدیر بیمه سینا در اندیمشک گفت: مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و همچنین شهروندان ساکن در مناطق کم برخوردار کوی قائم، کوی بهارستان و کوی لور برای فعال سازی بیمه یک ساله آتش سوزی تا سقف یک میلیارد ریال به صورت حضوری به دفتر بیمه سینا واقع در میدان امام خمینی (ره) جنب مدرسه سمیه و حسینه ثارالله (ع) و یا به قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در کوی قائم مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مراجعه کرده، سند و اوراق بیمه خود را دریافت کنند.

به گفته  آقای بختیاری،   این طرح از امروز ۱۰ اسفند آغاز و تا ۵ روز بعد از نیمه شعبان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.