مدرسی‌فرد گفت: کتابفروشی‌ها از سراسر کشور به عضویت سامانه خرید از کتابفروشی درآمده‌اند که این امر قدرت انتخاب مخاطب برای خرید را افزایش می‌دهد.

سیدفرزاد مدرسی‌فرد مدیر کتابفروشی کتاب واحه در استان یزد فعالیت سامانه خرید از کتابفروش را خوب تلقی و عنوان کرد: این سامانه تاکنون خوب کار کرده و مناسب بوده است؛ فکر می‌کنم تاثیر خوبی بر کتابفروشی‌ها گذاشته و موجب افزایش فروش آن‌ها شده است. از سویی نیز برای افرادی که قصد خرید کتاب را دارند سامانه‌ای حائز اهمیت است به این دلیل که به راحتی می‌تواند آثار مورد نیاز خود را سفارش داده و در آدرسی که ثبت کرده‌اند تحویل بگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: عملکرد سامانه از بعد فنی نیز خوب است؛ در ابتدای امر با مشکلاتی همراه بود که برای کاری نو، طبیعی است، اما رفته رفته این مسائل مرتفع شد و اکنون به سایتی قابل اتکا تبدیل شده است. همچنین به این دلیل که کتاب برای مخاطب فرستاده می‌شود و تنها بخشی از هزینه ارسال کتاب برعهده مشتری است مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیر کتابفروشی کتاب واحه همچنین مطرح کرد: اختصاص مدت زمانی به فروش حضوری و ارائه تسهیلات سامانه خرید از کتابفروشی به مخاطبانی که به کتابفروشی مراجعه می‌کنند از درخواست‌های مردم بود که اکنون محقق شد. استقبال از این نوع فروش نیز خوب بود.

فرزاد مدرسی‌فرد در پایان با اشاره به اینکه سامانه خرید از کتابفروشی دسترسی مردم به کتاب را افزایش می‌دهد، گفت: کتابفروشی‌های مختلفی از سراسر کشور به عضویت این سامانه درآمده‌اند که این امر قدرت انتخاب مخاطب را افزایش می‌دهد و عاملی برای رجوع آن‌ها به این سامانه می‌شود. لازم به ذکر است که در ایامی که عضو این سامانه شده‌ایم از اکثر استان‌های کشور همچون آذربایجان، شمال و تهران مخاطب داشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار