دبیر هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی خراسان رضوی گفت: این هیات منصفه اتهامات وارده به مدیر مسئول شریعت نامه را رد و او را در اتهامات وارده مجرم ندانست.

مصطفی شریعتی دبیر هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی خراسان رضوی گفت: امروز دادگاه مطبوعات استان با حضور شاکیان و متهمان پرونده شریعت نامه برگزارش شد.

او افزود: اعضای هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی استان پس از بررسی پرونده و شنیدن شکایت شاکیان، دفاعیات متهم و وکلا، اتهام مجید دانا مدیر مسئول شریعت نامه را در خصوص شکایت دانشگاه علوم پزشکی گناباد مبنی بر نشر اکاذیب و همچنین شکایت یک فرد حقیقی از وی با همین عنوان اتهامی را با اکثریت آرا رد کردند.

دبیر هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی استان خراسان رضوی ادامه داد: شکایت فرمانداری گناباد علیه مدیر مسئول شریعت نامه نیز با توجه به این که اتهام وارده مصداق جرم مطبوعاتی و یا جرم سیاسی تشخیص داده نشد و از دستور کار هیات منصفه استان خارج شد.

شریعتی بیان کرد: در این نشست، شکایت مهدی دری سقی یکی از نویسندگان مطبوعاتی مبنی بر اظهار مطالب خلاف واقع در حساب کاربری رنگین کمان نیز مورد بررسی قرار گرفت و نویسنده مزبور در اتهام وارده مجرم تشخیص داده نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.