امام‌جمعه خرمشهر :

مسموم کردن دانش آموزان توطئه دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور مسموم کردن دانش آموزان دختر را توطئه دشمن و عملی مضحک خواند.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر گفت : معاندین جمهوری اسلامی این بار مسموم کردن دختران را دستمایه ی فعالیت خود علیه ایران قرار داده اند و بصورت مضحک این اقدام را از سوی جمهوری اسلامی و مذهبیون در راستای ممنوعیت تحصیل دختران می‌گویند در صورتی که آمارها کاملا واضح است که در این ۴۴ سال انقلاب اسلامی زنان و دختران بیشترین پیشرفت علمی را در کشور داشته اند.

او تاکید کرد اینها یعنی واقعا نگران تحصیل دختران ایرانی هستند، اگر واقعا بودند چرا زمانی که طالبان تحصیل دختران را ممنوع کرد در برابر این اقدام خفه خون گرفتند چرا رسانه های آنها حرفی نزدند.

او نوسانات قیمت دلار را یک هجوم به تمام معنا و تمام عیار علیه معیشت مردم اعلام کرد و گفت : ما درگیر یک جنگ ناجوانمردانه اقتصادی و ارزی هستیم.

بنا به گفته های خطیب جمعه خرمشهر طبق آمار الان زنان و دختران ایران ۹۴ درصد آنها باسواد هستند در صورتی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۳۵ درصد دختران باسواد بودند.

حجت الاسلام عادل پور از اقدام اخیر دولت در برکناری مدیرعامل ایران خودرو تقدیر کرد و آن را اقدامی انقلابی بعد از رسانه ای شدن تخصیص سهمیه ی خودروها و تخلف قانونی ایران خودرو دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.