سامانه شکایت مسافران برای اولین بار طراحی و در نوروز ۱۴۰۲ در اختیار عموم قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده  ای  با توجه به ضرورت ایجاد پل ارتباطی میان مسافران و مراجع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده کنند و همچنین به منظور درج و پیگیری شکایات و اطلاع رسانی به مخاطب از نحوه پیگیری شکایت و پاسخگویی طی مراحل مختلف سفر (قبل از سفراعم از خرید بلیت و نحوه ارائه خدمات شرکت در مبداء - حین سفرشامل خدمات ناوگان ، توقف جهت اقامه نماز و صرف غذا، نحوه رعایت قوانين رانندگی - بعد از سفر توقف در مقصد اصلی مندرج در بلیت و... ) و درجهت احترام به حقوق شهروندان و خدمات گیرندگان و رعایت اصول مشتری مداری در چارچوب منشور حقوق مسافر، تهیه و نصب پلاک و راهنمای نحوه دستیابی مسافران به وب اپ شکایت مسافری در داخل اتوبوس ها به استان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

 در این راهنما ، اطلاعات لازم از جمله لینک دستیابی به سامانه و شماره تماس مسئول پاسخگوی شرکت مسافربری به صورت بارکد دوبعدی (QR –CODE ) بر روی بلیت مسافران چاپ می گردد. همچنین در خصوص بلیط های الکترونیکی و پیامکی لینک دستیابی به مسیر و سامانه در انتهای پیامک در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت. این وب اپ از طریق ایجاد اتصال فوری و برخط با سامانه  ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعال خواهد شد.

یک مسیر واحدی در ثبت و رسیدگی به شکایات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است‌.

لازم به ذکر است سایر راه های ارتباطی نظیر تماس مستقیم با سامانه تلفنی  ۱۴۱ و ارسال پیامک به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ این سازمان ، همچنان به قوت خود باقی است.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
حداقل و حداکثر زمان مسافرت مدیریت کنید
آخرین اخبار