مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری گفت: مسافران اتوبوس در صورتی که بلیت پیدا نکردند می توانند به سامانه رزواسیون مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

آقای داریوش باقر جوان گفت: اکنون برای تمامی مسیرها بلیت وجود دارد و مسافران هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می توانند بلیت تهیه کنند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری،  در صورتی که مسافری بلیت نتوانست پیدا کنند، می تواند با مراجعه به بخش رزواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرد و در صورت تکمیل شدن ظرفیت اقدام به انجام  سفر ویا سرویس فوق العاده می کنند.

او می گوید: به هیچ عنوان عدم فروش بلیت توسط رانندگان یا شرکت های حمل ونقل مسافری را تایید نمی کنم و اکنون تمامی تشکل ها و بخش های صنفی فارغ از هر جناح یا مشکلی  برای سفرهای نوروزی و انجام آنها اعلام آمادگی کرده اند.

باقر جوان گفت: در صورتی که شرکت های حمل ونقلی یا رانندگان  برای تهیه لوازم یدکی  یا سوخت مشکل دارند با اعلام نیاز خود می توانند آنها را اعلام کنند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری تاکید کرد: در حال حاضر ۸هزار دستگاه با متوسط ظرفیت ۳۲ نفر و ۲۴هزار دستگاه مینی بوس با ظرفیت ۱۷ نفر و ۳۳هزار دستگاه سواری کرایه پلاک عمومی با ظرفیت سه نفر برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

او گفت: با توجه به تشدید تحریم ها امسال نسبت به سال گذشته  تعدادی از ناوگان حمل ونقل با کاهش روبرو شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار