در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه جنین ۶ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) عملیات نظامی گسترده‌ای را در نابلس و جنین آغاز کرده است. نظامیان رژیم صهیونیستی دقایقی قبل به اردوگاه به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند. هدف از این عملیات‌ها بازداشت شماری از مبارزان تحت تعقیب مقاومت عنوان شده است. هم اکنون درگیری مسلحانه شدیدی بین مبارزان مقاومت و نظامیان اشغالگر اسرائیلی در جنین در جریان است.

خبرنگار شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که عبدالفتاح خریشه، مجری عملیات اخیر در حواره هدف عملیات نظامی امروز دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین است.

۳۲ شهید و زخمی تا به این لحظه

تا این لحظه در درگیری‌های مسلحانه در جنین بین مقاومت و اشغالگران اسرائیلی، ۶ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از  ۲۶ نفر دیگر زخمی شدند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که محمد وائل غزاوی جوان ۲۶ ساله فلسطینی در درگیری‌های اردوگاه جنین از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

شهید فلسطینی

خبرنگار الجزیره از شهادت سه فلسطینی دیگر در اردوگاه جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی خبر داد.

در درگیری‌های نابلس هم چند نفر زخمی شدند و اشغالگران اسرائیلی چند فلسطینی را به اتهام دست داشتن در عملیات اخیر در حواره بازداشت کردند.

همچنین برخی از منابع خبری از هلاکت یک افسر در یگان یمام صهیونیستی در عملیات امروز در جنین خبر دادند.

سرنگونی کوادکوپتر صهیونیستی

در پاسخ به یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین نیرو‌های مقاومت دو کوادکوپتر اسرائیلی را در جنین سرنگون کردند. گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که در درگیری‌های اردوگاه جنین، نظامیان اشغالگر اسرائیلی را مستقیما هدف قرار داده و شماری را مجروح کرده است.

مبارزان مقاومت فلسطین دو فروند کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جنین سرنگون کردند.

کوادکوپتر رژیم صهیونیستی

منابع محلی حاضر در اردوگاه خبر دادند که نظامیان اشغالگر یک منزل را در اطراف جنین محاصره کرده‌اند. بالگرد‌های صهیونیست نیز در این عملیات نظامی مشارکت دارند. ارتش این رژیم هم با اعلام خبر عملیات نظامی در جنین، مدعی شد که جزئیات آن را بعدا منتشر خواهد کرد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی مقاومت در نوار غزه به حملات امروز به جنین و نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

حماس: مقاومت در کرانه باختری ادامه خواهد داشت

جنبش حماس در واکنش به حمله دشمن صهیونیستی به اردوگاه جنین و شهادت شماری از فلسطینیان تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری متوقف نخواهد شد.

این جنبش تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری تا تحقق تمامی اهدافش از جمله آزادی و استقلال ادامه دارد.

حماس عنوان کرد که اردوگاه جنین با رویارویی دائم با اشغالگران صهیونیست نبردی قهرمانانه و دلاورانه از خود به نمایش گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آخی این کسایی که منفی میدن نوکرای اسرائیل هستن؟از کشتن بیگناهان داری قهقهه میزنی نه؟یا هم یهودی هستین و همه افراد به جز یهودیان رو گاو و گوسفند میدونید که مردنشون اهمیت نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ولایت
۰۳:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
الله اکبر، خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر رژیم سفاک و جنایتکار اسقاطیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر دولت زنا زاده اسرابیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر رژیم موقت صیهونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
صلوات بر مومنون و مومنات و لعنت بر ستمگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
میخوان کرانه باختری مجبور به واکنش بکنند تا عملیاتی علیه مردم اسرائیل انجام بشه و انسجام درونی ایجاد بشه و دیگه مردم دست به تظاهرات نزنند.
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۲۱:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
جنبش حماس نیز باید از غزه عملیات موشکی انجام دهد تا صهیونیستها را تحت فشار مضاعف قرار داده و آنها را مجبور به عقب نشینی نماید در اینصورت است که اسراییل دیگر مرتکب اشتباه تاکتیکی نخواهد شد و از انجام عملیات نظامی منصرف خواهد شد.
آخرین اخبار