ایجاد کارگروه‌های تحول در دانشگاه پیام نور فارس

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: تشکیل کارگروه‌های تحول برای افزایش کارآمدی در همه حوزه ها مهمترین رسالت این دانشگاه در چشم انداز آینده است.

محسن جاجرمی‌زاده در جلسه رؤسای مراکز و واحد‌های استان با بیان اینکه تدوین پیوست عدالت در همه امور از مهم‌ترین رسالت‌های مدیران به ویژه در مقطع کنونی است، گفت: باید در ادامه مسیر نظم جدیدی تعریف کنیم تا با عمق بخشیدن به فرهنگ انقلابی و اسلامی در میان اساتید، دانشجویان و کارمندان قوی‌تر از گذشته به سمت آرمان‌ها و اهداف حرکت کنیم.

او، توسعه رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد را از مهم‌ترین اقدامات حوزه آموزش دانشگاه عنوان کرد و گفت: علاوه بر مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه پیام‌نور مرکز شیراز و همچنین مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی در رشته‌های کاربردی و جدید، در حال پیگیری اخذ مجوز ۵۳ رشته محل جدید کارشناسی ارشد از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای مراکز و واحد‌های استان فارس هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس تأکید کرد: ترویج کار جمعی از طریق ارتباطات موثر و پرهیز از حرکت تک بعدی و سلیقه‌ای می‌تواند از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریتی در روند رو به رشد ادامه مسیر باشد.

جاجرمی‌زاده، نهادینه‌سازی فرهنگ پاسخگویی، نظارت بر امور و تمرکز بر حفظ وحدت و انسجام را به عنوان مهم‌ترین عناصر پیشرفت دانشگاه دانست و یادآور شد: تمام تلاش ما این است که در کنار اصلاح نقاط ضعف از نقاط قوت خود صیانت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار