هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در آخرین شب خود میزبان امضای تفاهم نامه‌ای میان روایت فتح و فرمانداران پنج استان کشورمان شد.

آخرین روز از جشنواره فیلم مقاومت با امضای پنج تفاهم نامه همراه شد. در این تفاهم نامه قرار است روایت فتح با همیاری و مشارکت پنج استان کشورمان فیلم‌هایی از شهیدان این استان‌ها ساخته شود.

نادری ریاست بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور در مکان برگزاری جشنواره فیلم مقاومت (دهکده المپیک پازارگاد) ضمن خیرمقدم به میهمانان درباره تفاهم‌نامه‌ها و تولیدات این بنیاد فرهنگی گفت: بعد از تولید سند بنیاد فرهنگی روایت فتح یک تکلیفی را برخود واجب دانستیم؛ آن هم تولید آثار سینمایی در استان‌ها در سراسر کشور است.

وی در ادامه به برگزاری کنگره‌های شهدا اشاره کرد و گفت: این کنگره‌ها بستر‌ی را فراهم کرده است تا ظرفیت‌ها و امکانات دست به دست به پاسداشت نام شهدا قدم بردارند.

نادری بیان کرد: فرصت بسیار مغتنمی بود که اگر ما به تنهایی در بنیاد فعالیت داشتیم و در سال توانایی تولید یک تا دو اثر داشته باشیم، اما این هم افزایی و مشارکتی که اتفاق افتاده است باعث شد تا تولیدات سینمایی ما یک جهت جدید داشته باشد.

وی عنوان کرد: حضرت آقا انتظار و توقعی که از جامعه هنری ما داشتند این بود که آثار دفاع مقدس حداقل یک جهش صد در صدی داشته باشد. ما در جشنواره فجر امسال ۹ اثر مربوط به دفاع مقدس داشتیم که امیدوار هستم این مقدار افزایش یابد.

نادری گفت: در این تفاهم‌نامه قرار است مت با هم افزایی و مشارکت فرماندهان سپاه استانی و همراهی هنرمندان حداقل ۵ اثر سینمایی با موضوع شهدای استانی فرماندهان و رویداد‌های مهمی که در دوران دفاع مقدس رقم خورد به نتیجه مطلوب برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.