مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از اهدا ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد و توزیع ۳ هزار و ۶۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان خراسان شمالی در قالب رزمایش مواسات و همدلی خبرداد.

 مجید الهی راد گفت : همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام زمان (عج) و مصادف شدن این ایام با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری، رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در خراسان شمالی برگزار شد.

او گفت: این مراسم به صورت کشوری از محل مسجد مقدس جمکران با حضور ریاست محترم امداد امام (ره) جناب حاج آقای بختیاری و مسئولین کشوری و استانی از طریق وبینار، با شعار "نذر امید" به نیت سلامتی و تعجیل در فرج مولایمان حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت :  در این مراسم تعداد ۱۶۵ سری جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی توزیع شد.

الهی راد گفت :ارزش هر سری جهیزیه ۳۰ میلیون تومان است،  این جهیزیه‌ها شامل ۵ قلم کالای اساسی شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون و اجاق گاز است.

او همچنین از توزیع ۳ هزار و ۶۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: ارزش هر بسته غذایی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان است و شامل برنج، روغن، قند، چای، رب و لپه است.

او گفت : در قالب نذر امید برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) با همکاری کمیته امداد استان، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری یکه صعود ۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در بجنورد آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم در قالب اطعام مهدوی تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان در حاشیه شهر توزیع و از ۲۰ نفر از مراکز نیکوکاری برتر و کسبه نیکوکار در پرداخت صدقه با اهدا لوح تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.