رئیسی در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت مهدی (عج) گفت: برنامه دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی است که سال‌ها بر زمین مانده‌اند.

همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، به عنوان بزرگترین پروژه نظام سلامت، در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به شکل رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس‌ جمهور در سخنانی در آیین افتتاح این بیمارستان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) گفت: نیمه شعبان شب قدر است، زیرا ظرف تولد یک انسان کامل است و امیدواریم در این ایام با برکت خداوند برکات خود بر امت اسلامی نازل کند.

رئیسی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی برای خدمت به مردم افتتاح شده است، از همه دست‌اندرکاران ساخت آن از دولت‌های گذشته و همچنین خیرینی که در این پروژه نقش داشتند، طراحان، مهندسان، شرکت‌های پیمانکاری، ناظران و کارگران، وزرای سابق و اسبق بهداشت و وزیر کنونی بهداشت تشکر کرد که کمک کردند یک مرکز درمانی آبرومند و مجهز افتتاح شود.

رئیس جمهور برنامه دولت سیزدهم را تکمیل و به سامان رساندن کار‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمامی دانست که سال‌ها بر زمین مانده‌اند و گفت: همه این کار‌ها در کارنامه و به نام نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای خدمت به مردم عزیز ایران نزد خدا ثبت می‌شود. این بهره برداری برای خدمتگزاری به مردم کار با ارزشی است و از افتخارات کشور محسوب می‌شود. می‌گفتندکار‌ها به نام چه کسی تمام می‌شود عرض کردم این کار‌ها در سند افتخارات جمهوری اسلامی است و به نام هر کسی می‌خواهد ثبت شود. کسی که با فکر و اندیشه خود کاری را با فکر به مردم صورت داده ارزشمند است و آن کار در سبد جمهوری اسلامی قرار دارد و باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه حسن برگزاری این جلسات این است که ما نمایندگان مجلس و نمایندگان مردم در استان‌ها را می‌بینیم، گفت: رسانه‌های خبری ممکن است بخواهند در دوره‌ای شخصی را ارتقا بدهند، اما کار بزرگ از آن کسی است که انگیزه والا داشته باشد و کار او مصداق خدمت به مردم باشد.

رئیس جمهور ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان برای حفاظت و صیانت از جان مردم، خاطرنشان کرد: این حرکت ماندگان عزیزان در حوزه پزشکی برای برخورد با کرونا ایثار ارزشمندی بود. اینکه تجهیزات اتاق عمل توسط دانشمندان و متخصصان ما باعث شود با تجهیزات دنیا رقابت کنند کار قابل تقدیر و ارزشمندی است.

رئیسی بیان کرد: در سفر‌های خارجی محصولات شرکت دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی را ارائه می‌دهم. اینکه ۹۷ درصد داروی کشور در داخل تولید شود بسیار ارزشمند است. در بازدیدی که از یکی از شرکت‌های داروسازی در پارک‌های علم و فناوری داشتم گفتند کاری کنید مهاجرت معکوس شود. کار هست و زمینه صادرات نیز فراهم است. شرکت‌های دانش بنیان می‌گویند شرکت‌های آن‌ها قابلیت کارآفرینی دارند. عزیزان دانشجو که آماده کار و شغل هستند از این موضوع استقبال کنند.

وی افزود: اینکه این بیمارستان را بیمارستان هوشمند نامیدند و قریب به ۴۰۰ عضو هیئت علمی در آن فعالیت دارند باعث افتخار است. اساتید کیفیت کار را حفظ کنند. ممکن است مراجعه و درخواست زیاد باشد، اما سعی کنید از کیفیت کار کاشته نشود. کیفیت کار پزشکی همان است که پزشکی ما را نه در منطقه بلکه در دنیا نام‌آور کرده است.

رئیسی گفت: قطب سلامت ما در شیراز، مشهد، تهران و سایر نقاط بسیار حائز اهمیت است تا جایی که تمایل دارند از خارج از ایران برای درمان به کشور ما بیایند. حساسیت‌های دولت و مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان که کار را دنبال می‌کنند بسیار ارزشمند است. احداث بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و مراکز درمان در کشور پروژه‌هایی هستند که دچار عقب ماندگی هستند و مردم چشم انتظار راه‌اندازی آن‌ها هستند و این‌ها کار‌های دولت هستند که باید تمام شوند و تمام خواهند شد.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما با کمک دولت و خیرین حتماً پروژه‌های نیمه تمام را به سامان خواهیم رساند. برای همه تلاش‌ها تشکر می‌کنم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ساخت بیمارستان و کلینیک ضروری است، اما ما باید نسبت به حوزه بهداشت، یکسری اقدامات انجام دهیم. دانشمندان ما مطالعات دارند، اما ما تا کجا قصد داریم پیش برویم؟ آیا قصد داریم کار متفاوتی انجام دهیم؟ از شما می‌خواهم در رابطه با بهداشت کار متفاوتی انجام دهید تا کار اصلاً به بیمارستان و اتاق عمل کشیده نشود. برای مثال در برخی مناطق آلایندگی‌هایی وجود دارد و برای کاهش آن‌ها باید زمینه کار‌های بهداشتی را مدنظر قرار داد تا کمتر به بیمارستان احتیاج داشته باشیم. سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت حتماً برای ما اهمیت و ضرورت دارد و باید برای پیشگیری و درمان راه و روش داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این کار‌های بزرگ باید با همت بلند حرکت کنیم. این بیمارستان نشانه بزرگی از همت بلند است. عنوان «ابر پروژه» و «کلان پروژه» نشان دهنده آن است که کار بزرگ و متفاوتی انجام شده و این‌ها خیلی خوب و ارزشمند است. کشور ما ظرفیت کار‌های بزرگ بسیاری دارد و نباید به کار‌های گذشته متوقف ماند. ظرفیت این کشور و ظرفیت نیروی انسانی اهل فکر و خلاق و مبتکر و کارآمد سرمایه‌های بسیار ارزشمندی است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه علم پزشکی باید ارتقا پیدا کند تا مشخص شود دانش پزشکی از کشور ما از این مقطع به نقطه بالاتری ارتقا پیدا کرده بیان کرد: گرایش جوانان به دانش پزشکی را یک فرصت می‌دانیم. ما باید حرف برتری در کشور داشته باشیم و در جهان و منطقه مرجعیت علمی پیدا کنیم. حرف‌های جدید در حوزه دانش را باید بررسی کرد. راه را برای حرف‌های جدید باز بگذاریم و نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها را بپذیریم و مورد توجه قرار دهیم.

رئیسی عنوان کرد: ممکن است کسی در عالم هستی نظریه‌ای بدهد و باید شنیده شود. شاگرد ممکن است حرف متفاوتی از استاد بزند و از حرف‌های استادش برتر باشد و باید راه باز گذاشته شود تا حرف‌های جدید زده شود و مورد بررسی قرار گیرد. نباید در ذوق شخص زده شود. این‌ها همان بحث کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی است که مقام معظم رهبری گفتند اجازه دهید مسیر برای حرف‌های جدید باز باشد.

وی در پایان تاکید کرد: بحث‌های آکادمیک و علمی جای همین چیزهاست. در عمل باید به حرف متقن عمل کرد. نسبت به کار‌های نو و ارتقای علمی تاکید دارم تا بتوان کار‌ها را همواره نو نگه داشت. به عنوان سال تولید، اشتغال و دانش بنیان ان‌شاءالله دانایی‌ها زمینه توانایی‌ها شود تا مردم ما راضی شوند. رضایت مردم زمینه رضایت حق تعالی است. امروز سلامت و بخش درمان، بخش قابل توجهی از زندگی و سبد هزینه خانواده است و باید تلاش کنیم سقف هزینه را با بیمه یا روش‌های دیگر کاهش دهیم تا خانواده‌ها احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با حدود ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی، در راستای ارائه خدمات در تراز استاندارد‌های جهانی با مجموعه‌ای منحصر به فرد از نظر تعداد تخت ویژه و اتاق عمل در یک بیمارستان، شامل ۵۲۱ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۲۷ تخت پست آنژیو، ۱۰۲ تخت بستری حاد و اورژانس، ۳۰ تخت بستری روزانه جراحی سرپایی و ۴۲ تخت اتاق عمل و تجهیزات به‌روز، در ۱۸ طبقه و با متراژ ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

بیمارستان حضرت مهدی (عج)، ۳۸۰ عضو هیأت علمی دارد که تعدد و تنوع رشته‌های آن‌ها در بین بیمارستان‌های کشور و منطقه بی‌نظیر بوده و دشوارترین و مهمترین اعمال جراحی، از قبیل پیوند کبد و جراحی قاعده جمجمه در این بیمارستان به واسطه تجهیزات پیشرفته و پزشکان نخبه و دانشمند قابل انجام است.

همچنین این بیمارستان با ۲۰۴ تخت بستری ویژه، بیشترین تعداد تخت ICU و CCU را در بین بیمارستان‌های کشور دارد و در آن، خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری و پزشکی هسته‌ای به بیماران ارائه خواهد شد.

بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با ۱۸ طبقه در ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع احداث شده که به دلیل سرانه فضای فیزیکی مناسب برای هر تخت، بیماران در فضایی باز و مناسب تحت درمان قرار می‌گیرند. هر طبقه بستری در این بیمارستان، شامل سه بال و هر بال دارای ۲۹ تخت بستری است.

اولین عمل جراحی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان حضرت مهدی (عج) انجام شده و ۱۵ اتاق عمل به صورت کامل آماده بهره‌برداری است و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ تمامی ۳۸ اتاق عمل این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

عملیات احداث بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، پروژه‌ای منحصر به فرد در تراز استاندارد‌های جهانی و اوج مشارکت خیران، دولت و بخش خصوصی محسوب می‌شود.

افتتاح این بیمارستان همچنین می‌تواند باعث رونق بیش از پیش گردشگری سلامت کشور شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad.76
۱۱:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
تیلیارد ها تیلیارد برای این طب غربی هزینه میکنند ولی برای طب اسلامی و سنتی که آزادانه عمل کند ۱ تومن خرج نمیکنند که هیچ با شکایات و کار شکنی کلی مانع می‌تراشند

دقت کنید گفتم طب سنتی که آزاد باشد بعنی اگر دین نداری آزاده باش
امدن یک طب سنتی دانشگاه راه انداختن به عنوان مکمل طب مدرن و غربی که زیر دست خود وزارت بهداشت هم هست و حق افشاگری و حرف زدن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۱:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
خدمت دولتها=مریض کردن مردم +ساخت بیمارستان بادلارنفتی+ودریافت هزینه ساخت بیمارستان ازمردم بیماروافسرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
این بیمارستان‌ها اگر جواب ببمارهاربدهندورسیدگی کنند خوب است وبرای تکمیل شدن وساخت بیمارستان درالویت ازاین ببعد بیمارستان‌های روانپزشکی باید بیشتر شود چون مردم روز بروز دارند بتعداد روانیها اضافه میشوند
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۹:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
کو دکتر و دارو،با این افکار زنگ زده دکتری تو این مملکت نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۰:۴۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
باز این هم به سایر امکانات تهرانی ها اضافه شد مابقی شهرها هنوز در فقر بهداشت می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
چه فرقی داره من یا تو
۱۸:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
توی جامعه ما رشته پزشکی بیشتر خاص گروه پزشکان سهمیه ای است که بصورت تصادفی یهو پزشک شدن
خیلی از پزشکان وارسته و صاحب نام از ایران رفتن و همینطور موج زیادی از پرستاران و متخصصان اطاق جراحی ولی باز جای شکرش باقی است که هنوز پرستاران وفادار بمردم در جامعه وجود دارد
اما سوال اینست که چرا اکثر بخش سهمیه نصیب رشته پزشکی میشود؟
شاید بکار اینست که پزشکی کاری انفرادی و پردآمد است و نیازی به تشکیلات ندارد و در مقابل آن بخش مهندسی است که باعث کار آفرینی در جامعه میشود اما هیچگاه به مهندسان که تعداد بیکارانشان در کشور بیش از سایر رشته هاست بها داده نشده و این درد که چرا اینهمه تبعیض در بین این دو رشته پزشکی و مهندسی وجود دارد، هیچگاه خواسته نشده راه حلی برایش پیدا شود تا مهندسان جامعه بجای کار در اسنپ، تراکت بخش کنی و پیک موتوری به اصل کار خود برگردند؟
پزشکی کاری انفرادی و پول در بیاریست اما مهندسی کارش ایجاد کار آفرینی برای جوانان جامعه است
Switzerland
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ایا دکتر متخصص کافی وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
آرش بختیاری
۱۴:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اخه من موندم چرا ریسی باید افتتاح کنه ،این بیمارستان توسط خیرین ساخته شده البته اگه به این فکر بشه که شخصی که چند هزار ملیارد هزینه این بیمارستان کرده اینهمه پول از کجا آورده ولی بازم دمش گرم ولی آقای رییس از دلار پنج هزار تومانی چه خبر از گوشت مرغ تخم مرغ لبنیات که ربطی به تحریم ندارن چه خبر ،راستی نهار خوردی ما پول نهار نداریم وعده غذایی ما یک وحده شده سید جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
یه قرص سردرد توش نیسه
Iran (Islamic Republic of)
شهرام واعظی
۱۰:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
آیا ایرانی ها هم مجاز به استفاده از این ابربیمارستان هستند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
نخیر برای عراق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
محلی دیگر برای درمان پولداران .
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۰۸:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مرکز بخش بنارویه با ۱۵ هزارنفرجمعیت دکتر نداره
تهران ابربیمارستان میخادچکار؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
به جای هزینه برای درمان هزینه ها را به بهداشت منتقل کنید تا مردم نیازی به بیمارستان نداشته باشند. روز به روز بر تعداد بیمارستان و کلنیک و مطب افزوده می شود ولی دریغ از ورزشگاه و پارک و باشگاه ورزشی؛ دریغ از نظارت بر مواد خوراکی مسموم که سازمان غذا و دارو به خورد مردم می دهند تا آبونه بیمارستان ها شوند؛ دریغ از هوای پاک دریغ از اتوبوس های نو و یا برقی، دریغ از حمل و نقل پاک، دریغ از .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
کجی بود این لیمارستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ده تا اینام جواب جمعیت سی میلیونی استان تهران رو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
کتابی از تهران
۰۷:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام و درود در خصوص پروژه افتتاح بیمارستان هزار تختخوابی مهدی باید گفت: تبریک برای افتتاح و افزایش مراکز درمانی ، ولی فکر این را کرده بودند که در کنار یک بیمارستان ۱۰۰۰تخت خوابی، یک بیمارستان ۱۰۰۰تخت خوابی دیگری افزوده شد؟!! فردا پس از افتتاح و بکار گیری کادر و پرسنل + پذیرش بیماران و بستری آنها و همراهان آنها ، !!!! چه ترافیکی در آن منطقه بوجود خواهد آمد!!! ؟کمی تعقل و تفکر..!؟!؟. براستی یک حساب سرانگشتی انجام دهید بعد از افتتاح این پروژه بزرگ ابزار خوشحالی کنیم. یا دردی به درد هایمان بیفزاییم!!!؟..باید مسبب چنین اتفاقی را مورد مواخذه قرار داد... چنین پروژه ای می توانست در منطقه دیگری از تهران که فاقد این امکانات بود بسازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
درود و افتخار برای کسانی که زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده اند این بیمارستان یکساله ساخته نشده نتیجه سالها تلاش و خدمت است
دعا می کنیم خداوند به آنهایی که فقط به مطب و پرکردن حسابهای بانکی وفرار به آنور آب مشغولند شعور وعقل عنایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فقط خدا بداد برسه حالا دیگه کل یوم مردم دیگه برای همیشه مریض میشن چرا چون دولت هزینه هایی بسیاری متنول شده وجیبش خالی برای جبران بایست از جیب خلایق داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
صدتا دیگه هم بسازید با این بلاهایی که سر مردم میارید بازم بیمارستان کم میاد. یکی از توفیقات تمام دولتها افزایش هنگفت بیماری در جامعه بوده.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۳:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
خیلی بعدا مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
هنوز فقط یک طبقه اش کامله اووو تا این کامل بشه
دولت ۲۰ام فکر کنم تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
هرمز بیمارستان نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
با توجه به غذاهایی که به خورد ملت داده میشه این بیمارستان که هیچ. باید شهرستانی به نام بیمارستان در کشور تخصیص داده بشود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این نادان هایی که لایک منفی دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
امیدواریم از دکترین و هیئت علمی متخصص و باسواد و متعهد استفاده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام.
اولا تو خبر آقای سلامی یه فیلمی از سال 95 گذاشته که بیمارستان نیمه کاره باقی مانده .
دوماً: رئیسی خودش میگه مهم نیست این کار تو زمان کدام رئیس جمهور بوده این پروژه توسط نظام جمهوری انجام شده که خودش جای تشویق داره .
سوما: بیمارستان برای هر نقطه از کشور ضروری می باشد. برای تهران با این جمعیت وجود چنین بیمارستانه ضروری می باشد و باید برای همه شهر ها هم همچین بیمارستانه ساخته شود.
چهرما.
اگر حوزه حمل و نقل توسعه پیدا کند و بحث فرودگاه و هواپیما کم سرنشین و قطار های سریع السیر با قیمت ها مناسب شکل بگیرند دیگر مشکل رفت و آمد و جود نخواهد بود و بیمارستان ها مدرن دولتی کافی در چند استان با فواصل مناسب شکل بگیره و نوبت دهی ها کاملا الکترونیک شوند .
بیمارستان های نیمه مدرن با تجهیزات مناسب و با ظرفیت های مناسب در یک شهر ساخته شود و امکان پوشش خدماتی درمانی برای چندین شهر تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری را داشته باشد .
اینطور به عدالت درمانی نزدیکتر و هم اقتصادی تر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این همه تعریف شده ولی نگفتن کجاست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فقط تهران ایرانه و بس
Iran (Islamic Republic of)
اعتدال
۰۴:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تهران. بزرگراه چمران.بالاتر از میدان توحید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
به نظر غرب تهرانه، بزرگراه چمران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
میدان توحید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کاش این بیمارستان بجای اینکه در تهران پر ترافیک و هوای الوده ش در یک شهرستان خوش آب وهوا ساخته میشد

هم موجب دلگرمی شهرستانی ها و روستایی ها برای موندگاری در خونه ش میشد

نه اینکه همه شون مهاجر شهرهای بزرگی مانند تهران بشوند و موجب اقزایش معضلات بشوند

حداقل بیمارستانها فرسوده تهران و تخریب و بجاش فضای سبز درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
یه کم واقعانه تر بیاندیشید این مرکز در صورت پذیرش بیمار از خارج کشور معبری ست برای کسب درآمد آنهم به دلار قایل توهح انسانهای کج سلیقه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این حرکت جای تقدیر و تشکر فراوان دارد امیدوارم در همه مناطق کشور هم این چنین کارهای عمرانی عظیمی ایجاد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خدا بخیر بگذرونه یجا دیگه برای چپاول پول مردم باز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بابا تو دیگه نوبریییی خیلیییی..........واقعا آدم میمونه چی بهت بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
تشکر از دکتر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ربط بلقیس به باقالی:|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تو دیگه چقدر روت زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
معلومه شما از دولت روحانی حسابی جیبت پر شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
ابر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کسی که ازخارج میاد ایران برای طبابت بخاطر بی ارزش بودن پول ما هست درصد خیلی کمی برای کیفیت طبابت میان ایران بعد بجای بیمارستان به این بزرگی ۲۰بیمارستان در شهرستانها میشد ساخت من شهرستانی توانایی اوندن به تهران یا شهرهای دیگر ندارم دقیقا برای کی ساختنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
باسلام خواهشاً منعکس کنید
به یه ساختمان درحال ساخت که وارد میشن،بنر زده اول ایمنی،بعد کار،میگن پلیس اول راهنمایی بعد .....
بفرمایین در بحث پیشگیری از بیماری چکار کردین
مردم ندارند بخدا،وقتی هم که ندارند،حرص و جوش وبه طبع آن مریض میشن
اینه خوب فهمیدن که الان نون تو بیمارستانه
تو را بخدا نگین نظام سلامت را درست کردیم چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کی میتونه تو این بیمارستان بستری بشه اگه گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
یک بار نشد ی خبر خوب از یک اتفاق خوب بزارن بعضیھا نیان غر بزنن ۔۔۔ آخہ این چہ اخلاق بدیہ کہ شماھا دارید خجالت بکشید
(( مبارک باشہ ، از ھمہ کسانی کہ در این امر ھمکاری کردن تشکر میکنیم ۔۔ با وجود تحریمھای ھمہ جانبہ ساخت ھمچین پروژھای بزرگی در کشور واقعا جای تشکر دارہ ))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
جوری افتخار می‌کنه انگار خودش ساخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
چه ربطی داشت احمق، مهم اینه ج ا ساخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
افتخار شخص نیست. افتخار نظامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
باید گفت خوش به حال عراقیها.با این پول بی ارزش اونا با هزار دلار میان این بیمارستان کل بدنشونو میکوبن و از نو میسازن ما هم نگاه...
Poland
رضا
۲۰:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
به کوری چشم بدخواهان ایران
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بیمارستان شرکت نفت آبادان الان ده سال است پروژه ای نیم تمام است والان رها شده میلیاردها تومان هم خرجش شده الان مسکن سگ گربه شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خیلی جالب هست این همه مطالب نوشته شده ولی گفته نشده که این طرح در کدام شهر ایران هست!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
شصت سال پیش بیمارستان هزار تخت خوابی ساخته شد که هنوزم جز سه بیمارستان بزرگ ایرانه... تازه شده شصت سال پیش ...
Iran (Islamic Republic of)
بهداد
۰۵:۵۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام عزیز
تفاوتش تو اینه که تقریبا صفر تا صدش توسط آلمانی و مستشارای چند کشور اروپایی دیگه ساخته شده بود
زمانی که به قول یه پهلوی دوست "لولهنگ هم نمی توانستیم بسازیم"
ولی حالا این بیمارستان که عمدتا حتی در زمینه تجهیزات پزشکی توسط دانشمندای خودمون ساخته شده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
واقعا کار خیلی اشتباهی کردن،اشتباه محض،،،توی شهر زلزله خیز تهران که زلزله بزرگی رخ خواهد داد این حجم از بیمارستان رو ساختن بخدا حیفه،، پایتخت رو بیارید بیرون اونجا باید اینارو بسازن تا برای همیشه و همگان بماند
Iran (Islamic Republic of)
ر
۱۹:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
جزیره هرمز هم بیمارستان ندارد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
فکنم // تهران میخواد یه زلزله کار درس بیاد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
آدم اینقد منفی نوبره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اون کسانی که نظرات غیر منطقی میدن بدونن که وزیر بهداشت گفته کلان‌بیمارستان حضرت مهدی کاملا دولتی است و با همه بیمه‌ها قرارداد دارد
چند اتاق‌‌عمل‌ بیمارستان هیبریدی است و همه امکانات تشخیصی و آزمایشی در داخلش وجود دارد. پذیرش بیماران را هم از چند روز قبل از افتتاح آغاز شده است
تشکر و سپاس از دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مردم روز به روز بیمارتر میشن گریه داره افتخار نداره افتتاح بیمارستانها اتفاقا باید یقه دولتها و وزارت بهداشت رو بابت افزایش روزافزون بیماریها گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خاک تو سر هر چی خود تحقیر داخلیه که همه چی رو با دلار و خوددو و شکم و گوشت و...مقایسه میکنن
تشکر از دولت محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بیمارستان هزار تخت‌خوابی حضرت مهدی(عج) به عنوان بزرگ‌ترین طرح نظام سلامت کشور، بعد از ۱۱ سال با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
یک طرح نیمه کاره دیگر که با پیگیری مستمر در دولت سیزدهم به نتیجه رسید.
درود بر مردان جهادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام.لیسانس دارم بیکار خدمتم رفتم تو این بیمارستان استخدام نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
دکتری دارم و بیکار
Czechia
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
روحانی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بیمارستانی که فقرا در آن راهی ندارند و برای بزرگان و پولدارها ساخته اند با پول مردم.چرا شهرستانها بیمارستان ندارند؟می خواستیدبجای ۱۸ طبقه ،۱۸ بیمارستان در مناطق محروم بسازید.
Iran (Islamic Republic of)
تمدن بدلی
۱۷:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
با طب مدرن، ایران را بیمارستان کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
احسنت بر دولت مردمی و قوی آیت الله رییسی
Iran (Islamic Republic of)
محمددشرافت ساوه
۱۶:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
با سلام خدا قوت
بیمارستان معرز اعصاب درتهران درسطح جهان از اهمیت خاصی برخوار است باهمت خیرین شروع شده چند سال متوقف شده( پروفسور سمیعی ) درکشور آلمان وچین افتتاح شده ایران ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این بیمارستان در کدام شهر افتتاح شد
اسم شهر برده نشده
البته باید از تمرکز زدایی در تهران جلوگیری شود
حداقل در استان مجاور تهران از جمله کرج این
بیمارستان راه انداری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام
شما را بخدا پیگیر قیمت مصالح ساختمانی باشید الان خونه شروع کردم نمی توانم به پایان برسانم. اول سال تیرآهن ۱۴ حدود ۲۳۰۰ قیمت می خورد الان شده ۴۷۰۰ از دو برابر هم بیشتر،
خواهشاً پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام
شما را بخدا پیگیر قیمت مصالح ساختمانی باشید الان خونه شروع کردم نمی توانم به پایان برسانم. اول سال تیرآهن ۱۴ حدود ۲۳۰۰ قیمت می خورد الان شده ۴۷۰۰ از دو برابر هم بیشتر،
خواهشاً پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آدرسش کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آدرسش کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آزاد شدن واردات خودرو، پرداخت یارانه تپل ،آزاد شدن سواحل ،آزاد شدن نرخ آرد ،اقدام عملی برا احیای ارومیه، آبشیرین کن بوشهر، پنل های خورشیدی در دامغان
واقعا دارن کار میکنن، خدا مسئولی رو که وقت تلف نمیکنه و در تلاش برای حل مشکل مردم و کشور هست رو بهش خیر بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
13/35 بیمارستان امام خمینی کنار این بیمارستان قبل از
جنگ دوم جهانی افتتاح شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
دوست عزیز شما از این مواردی که از افتخارات دولت آقای رییسی برشمرده وقدر دان هستی یک مورد را نام ببرید که باعث کاهش تورم و ارزانی یک کالا که به نفع مردم بیچاره شده باشد واقعاً این موارد چه دردی را از مردم بیچاره دوا میکند مردم شب عیدی شرمنده سفره خانه خود هستند حالا شما بگو سواحل ایران شده سواحل قناری خواهشاً از افتخارات دولت در مورد نرخ دلار بگو که به فیش آب و برق و گاز مردم بیچاره که دست خود دولت است و یا از قیمت پیاز و تخم مرغ بگو که دلار به دست مرغ هم رسیده اگر واقعاً دولت هدفش خدمت به مردم بیچاره است که با این افراد دخیل در فشار اقتصادی به مردم کاری کند و خیال مردم را راحت کند که حامی مردم بیچاره است نه آقایان واقازادهای کاسب دلار وتحریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
گوجه کیلو 20 هزار تومن - پیاز کیلو 35000 - دلار 50000 - پراید 300.000.000 - بسه یا باز بگیم از شدت کار مسئولین محترم ؛ یعنی اصلا وقت تلف نکردن برا گرونی ، تا تونستن شبانه روز کار کردن تا همه چی گرون بشه و ما بدبختتر ؛ متاسفم که آزاد شدن نرخ آرد و ... رو پیشرفت میدونی
Czechia
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
برا چهل تومن؟ به خدا ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خخخخخ
واسه ناصرالدین شاه هم یه رزومه تپل درست کن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این نظر شرم آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
واردات خودروهای با قیمت میلیاردی بدرد خودشان میخورد که چندین سال به بهانه حمایت از خودروساز داخلی و ضدیت با دولت قبل نمی‌گذاشتند وارد شود فرزندانشان ماشین بروز خارجی نمیتوانستند سوار شوند. الباقیشم سیاه بازی هست در دولت روحانی که همه چیزا به برجام ربط میداد مگر طرح انتقال آب خلیج فارس با آن عظمتش اجرایی و افتتاح نشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اره جون عمه تون رسانه دولتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
90 درصد ساحل دولتی ها گرفته بودن!!! خودشون هم آزاد کردن!!! و برای یارانه هم کاش نمیدادن این چند غاز پول!!! بعدش ابر تورمی راه افتاد که به هیچ چیز نمیرسه!!!اینکه چند دولت رو یه پروژه کار کنن و چند دولت بچرخه تا نتیجه برسه از عجایب جهان هست!!!
میتونید مسکن بسازید که دیگه نای زندگی کردن نداریم با هزینه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
چه خبر خوشی
ما میتوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
تشکر ویژه از دست اندرکاران ساخت یه همچین پروژه عظیمی
درود بر شما اجرکم عند الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بالاخره ما متوجه نشدیم آقای رئیسی حجت الاسلام هست یا آیت الله رسانه ها هرکدام یک بار آیت الله وبار دیگر حجت الاسلام می نویسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
حالا برای شما چه تفاوتی داره در کشور ما از زمان صفویه به به بعد لقب دادنها وبزرگ کردنها و باد کردنها وجود داشته و دارد شاه ملعون را تا مرتبه خدایی بردند و متاسفانه بادنجان دور قاب چینها اورا خدایگان شاهنشاه آریامهر لقب دادند این فرصت طلبها سعی دارند از این راه ارتزاق کنند و خود را به نام و نوایی برسانند یادمه اول انقلاب شخصی که خدا رحمتش کنه شروع کرد به تعریف کردن از امام بزرگوار پایشان با اعتراض فرمودند که من خوف این را دارم که این تعاریف را به خود بقبولانم ولاکن خداوند مارا از شر شیطان دور کند بهتر است دست افراد فرصت طلب را که اینگونه عمل میکنند رو کنند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خدا به این دولت کمک کنه که بتونه در برابر یاوه گویی ها وکار شکنی های افرادی که در داخل دارند تلاش می کنند جلو پیشرفت کشور رو با دروغ پراکنی،کار شکنی مثل بالا بردن قیمت کاذب دلار وبزرگ کردن مشکلاتی که از دولتهای قبل مونده واین دولت بحمد الله داره از دم همه رو به یاری خدا حل می کنه و دنبال این هم نیست که به اسم خودش باشه فقط کار مردم را حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خیلی هم حل کرده با دلار بالای ۵۰ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
شماها با اغتشاشات دلار رو بالا بردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
۱۵:۳۷ شما عرضه بیشتری داری پس بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
منظورت همون اعتراضات 200 نفری که گفتن؟؟؟ با اون دلار رفت بالا.پس اگر دلار با اعتراض 200 نفر بشه 50 تومن.با اعتراض صدهزار نفری میشه یه میلیون!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
فکری به حال سلامت محیط زیست و مواد غذایی و سموم کشاورزی بکنند چون سرطان زیاد شده و به همین علت نیاز به بیمارستان بیشتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
موافقم با حرفتون واقعا سرطان و دیگریش رو من بگم بیماری های قلبی عروقی هم زیاد شده مسئله رو حل کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اگر بهداشت و سلامت دهان و دندان درست بشه جلو بسیاری از بیماریهای کم میشه متاسفانه هزینه‌های دندانپزشکی بسیار بالا است و هر شخصی با توجه به سن حداقل یک دندان پوسیده دارد ومحل تجمع باکتریها و ویروسها شده ودر نتیجه بیماری های قلبی و عروقی و گوارشی فراوان پیشگیری بهتر از درمان است
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۴:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این بیمارستان ها رو باید در شهرهای دیگه ایجاد کنید تا حجم مراجعات بیمارستان های تهران که 90 درصد از شهرستان هستند کاهش پیدا کنه. تهران تبدیل به بیمارستان شده!
چرا این مسایل بسیار ساده رو نمی تونن متوجه بشن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بله درسته و این باعث شلوغ شدن شهر تهران شده است و همینطور هزینه ها اضافه برای این بیماران در پی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
قم نوشته ها
Iran (Islamic Republic of)
ملت
۱۴:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
زیر نظر کدام بیمه ها را پوشش خواهد داد این و بگو
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بیمه جیب مبارک.اگر هم نداری باید عزل خداحافظی رو خوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
همه بیمه ها
Iran (Islamic Republic of)
4
۱۴:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
نمای شیشه ای درشهر مستعد زلزله.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اون مهدی کلینیک رو از بالای بیمارستان بردارین. مثل آدم اسم بیمارستان را بچسبانید بیمارستان حضرت مهدی. خجالت هم نمیکشن غربزده ها با اون نامگذاری شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
چه فایده با پول خود همین ملت ساخته شده بعدش هم هزینه درمان خیلی بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بانی تاسیس این بیمارستان خیرین هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
یعنی نشد یه اتفاق خوب تو این مملکت بیفته شما ها یه مشکل از توش در نیارید آخه چقدر شماها حقیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
پس باید با پول کدام ملت ساخته شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خیرین هم بسازن هزینه از بیمار رگفته میشه میره جیب دولت
مثل آرامستان ها همه زمین و هزینه را خیرین میدن شهرداری با زور گویی تصاحب می کنه میگه باید پول بدید نمیذاریم کسی را دفن کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اولا کہ خیر سازہ
دوما اگربا پول ملت ھم کہ باشہ بازم خیلی خوبہ
حالا چرا ؟؟؟ چون میدونیم جای خیلی خوبی خرج شدہ
Iran (Islamic Republic of)
مجمد
۲۳:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کی گفته برا ادمای ندار ساخته شده حکومتیها مدیران از ملت بهترون و پولداران ندارها در صف فرشته الهی اعذراعیل بمانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
چند سال قبل شروع شده ساختش الان پای ریسی نوشتن
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۵:۱۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کار را که کرد؟
آن که تمام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اگر خوب گوش می‌دادی می‌فهمیدی که گفت به اسم کشورونظامه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
تبريك ولي ايكاش به شهرهاي كوچك هم نظري داشته باشن ما براي درمان بايدبه مركز استان بريم با٢٥٠كيلومترراه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بیمارستان هزار تختخوابی رو تو شهرای کوچیک بسازن ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
ایران قوی و متحد.انشالله تا ظهور امام زمان قوی تر میشویم به امید نابودی دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
ساندیس
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۳:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام.پس لطفا به گوش رییس جمهور برسانید پیگیر باشن وقتی چندین پروژه نیمه تمام در نوسازی مدارس به دلیل کمبود اعتبارمالی نیمه تمام رها شدن پس چرا مناقصه جدید برگزار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا قاسمی
۱۵:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
ادرسکجاهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
داخل بیمارستان امام خمینی (ره)
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
لبیک یا رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
ساندیس اونم از نوع خوبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مبارک باشد . حالا کادر
در درمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خوش بحال پولداران و مرفهان جامعه، چون یه روستایی که نمیتونه چنین جایی بستری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
حرف الکی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
فقط درمان گرایی جهت پرشدن جیب پزشکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
حرف الکی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
احسنت،یه ساختمان در حال ساخت ،ورودیش،بنر زده:اول ایمنی بعد کار،چکار کردن برای پیشگیری از بیماری؟؟؟؟مگه غیر اینه که وقتی مردم نداشته باشند که بخورند مریض میشن؟؟؟؟
اینا فهمیدن که الان وبا وضع موجود نون فقط تو بیمارستانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خواستن توانستن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کار خودمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این دیگه واقعا آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خدا عاملینش را خیر دهد
Iran (Islamic Republic of)
حمود صالح
۱۹:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
سازمان ملل امتیاز دهد بس است
آخرین اخبار