استاندار ایلام:

شهداء چراغ راه ملت ایران در بزنگاه‌های تاریخی هستند

استاندار ایلام با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانسته خللی در حرکت ایران اسلامی ایجاد کند، گفت: شهداء چراغ راه ملت ایران در بزنگاه‌های تاریخی هستند.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در یادواره شهدای ایل قجر گفت: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری دادند، هدف از برگزاری یادواره‌ها انتقال پیام شهداء به نسل جوان است.

وی ادامه داد: شهداء زنده هستند و در پیشگاه خداوند متعال جایگاه والایی دارند که در قرآن کریم آیات بسیاری در وصف شهدا بیان شده است، شهدا با تاسی آیات قرآن کریم راه خود را استوار ادامه دادند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به روایاتی از پیامبر (ص) در خصوص جایگاه والا شهدا، گفت: پیامبر (ص) فرمودند: بالاتر از هر نیکی، یک نیکی است، اما اگر هر فرد در راه خدا شهید شود بالاتر از آن هیچ نیکی نیست.

وی ولایت پذیری شهدا را بسیار ستودنی و قابل ستایش ذکر کرد و ادامه داد: شهداء به تاسی آیات قرآن کریم خلق حماسه کردند و به لقاء الله پیوستند، شهداء همچون نگینی در تاریکی می‌درخشند و باید همه ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش‌های همه جانبه دشمن و جبهه استکبار برای براندازی ایران اسلامی، بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم‌های ناجوانمرانه هم نتوانست حرکت پیش رونده ایران اسلامی را متوقف کند و آینده این انقلاب به قیام صاحب زمان (ع) منتهی می‌شود.

استاندار ایلام بیان کرد: به فرمان خداوند متعال با ظهور امام زمان (عج) بساط ظلم و ستم برچیده خواهد شد و مردم با تار و پود خود این عدالت را لمس می‌کنند.

وی به دوران قبل از انقلاب و زمان طاغوت نیز اشاره کرد و افزود: مردم در دوران قبل از انقلاب هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و کل صنایع نظامی کشور کاملا وابسته به غرب بود.

وی مطرح کرد: در زمان طاغوت ۴۰ هزار مستشار در این کشور بود و خبری از دموکراسی نبود و فرهنگ غالب کشور، فرهنگ غالب غرب بود که با وقوع انقلاب اسلامی همه بساط استکبار از هم پاشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.