خطیب موقت قزوین گفت: امروز اولویت کشور ما جهاد تبیین است و کوتاهی در پرداختن به این موضوع هم از عوامل بروز اغتشاشات اخیر بود.

حجت الاسلام سید مهدی خضری، خطیب موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز اولویت کشور ما جهاد تبیین است و کوتاهی در پرداختن به این موضوع هم از عوامل بروز اغتشاشات اخیر بود.
حجت الاسلام خضری خاطرنشان کرد: فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان انقلاب سعی می‌کنند با استفاده سوء از این فضا برای ایجاد یاس و نا امیدی در بین جوانان بهره گیرند و ما باید با جهاد تبیین این دسیسه را خنثی کنیم.
خطیب موقت جمعه قزوین با بیان اینکه با مساله بی حجابی باید هوشمندانه برخورد کنیم تصریح کرد: اکثر جامعه ما افراد متدین هستند و به گفته مقام معظم رهبری اکثریت زنان و دختران ما به توطئه دشمنان در کشف حجاب، نه گفتند.
حجت الاسلام خضری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو گفتمان جهاد تبیین و مردمی سازی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند کار‌ها را به مردم بسپارید چرا که نباید فراموش کرد این انقلاب با مردم به ثمر نشست و دفاع مقدس با حضور مردم پیروز شد.
امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: در هر صحنه که پیروز شدیم حضور مردم را شاهد بودیم و هر کجا کار‌ها را صرفا دولتی کردیم به نتیجه مطلوب نرسیدیم.
وی افزود: برخی امور مانند جشن اعیاد مذهبی تماما مردمی هستند، اما شاهد هزینه کرد از بیت المال و ورود بعضی دستگاه‌ها هستیم در صورتی که این قبیل کار‌ها باید به مردم سپرده شود.
حجت الاسلام خضری با بیان اینکه باید در نظام ارزش گذاری حکمرانی شاهد تغییراتی باشیم، گفت: یکی از موانع مردمی سازی، ارزش گذاری کنونی این حوزه است، به طوری که یک مدیر بر اساس اقدامات دستگاه، رتبه بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار