امضاء تفاهم نامه بین سپاه و دستگاه‌های دولتی آب و راه

برای انتقال آب به ۱۲۲ روستا و همچنین آسفالت ۶۴۵ کیلومتر راه روستایی تفاهمنامه همکاری بین سپاه و دستگاه‌های دولتی آب و راه منعقد شد.

 استاندار در این مراسم گفت: این تفاهمنامه منشاء تحول استان است عمده مناطق روستایی ظرفیت گردشگری دارند، اما راه مناسبی ندارند.

اعلایی افزود: دولت سیزدهم هدفش توجه به اولویت‌های مردم است. سپاه به دنبال اقتدار نرم است و در استان ما همدلی وجود دارد

سردار آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: امروز گام بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم در رفع محرومیت است بستر‌های لازم فراهم شده هدف اصلی امیدآفرینی است که موجب کارآمدی نظام می‌شود از این رو باید با رفع محرومیت امید ایجاد کرد.

بیرنوندی مدیر عامل آب و فاضلاب استان گفت: آب شرب ۱۲۲ روستا با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان و ۸۲ هزار نفر جمعیت طی ۳ سال انجام می‌شود.

حق لطفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم گفت: ۶۴۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی هم با ارزش ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار استانی و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارگاه امام حسن و خاتم و ۵۰۰ میلیارد تومان هم سازمان حمل و نقل جاده‌ای پرداخت می‌کند که توافقات انجام شده امروز نهایی می‌شود.

ظاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: درباره مسکن محرومان ۴ تفاهمنامه منعقد شده ۶۱۷ خانواده شناسایی شده اند. سال ۱۴۰۲ بالغ بر هزار واحد تحویل محرومان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار