۲ مرکز تعویض پلاک ۲ شیفت فعال هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: ۲ مرکز تعویض پلاک خودرو هم اکنون در مهاباد فعال بوده و روزانه تا ساعت چهار بعد ازظهر به متقاضیان تعویض پلاک خدمات ارائه می‌کنند.

سرهنگ حمید بختیاران رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد با بیان اینکه در آستانه سال جدید صف طولانی تعویض پلاک طبیعی است، گفت: مردم در این شرایط در مراجعه به تعویض پلاک عجله دارند و اجازه نمی‌دهند که امور به‌خوبی پیش برود.

بختیاریان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان نامه نگاری و درخواست برای راه‌اندازی مرکز سوم تعویض پلاک انجام شد و با شروع به کار شدن آن طی سال آینده در روند کاهش صف‌های ایجاد شده بسیار تاثیرگذار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد با بیان اینکه برخی متقاضیان بدون توجه به نوبت در نظر گرفته شده زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه می‌کنند که سبب ازدحام جمعیت خواهد شد، تاکید کرد: همچنین متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که روزانه به مرکز تعویض پلاک مراجعه کرده، خدمات به آنان ارائه و کارشان انجام می‌شود، افزود: مجموعه راهنمایی و رانندگی با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان تلاش خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.