حضور پدران پیشگام اصفهانی در مدارس

جشنواره «پدر پیشگام» با مشارکت بیش از ۱۲ هزار پدر اصفهانی در مدارس برگزار شد.

شهرام صانعی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با بیان اینکه طرح جشنواره پدر پیشگام در حدود ۲۴۰۰ مدرسه استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر از پدران در جشنواره طرح «پدر پیشگام» شرکت و آموزش‌های لازم را دریافت کردند.


او افزود: در سال‌های اخیر، نقش پدران به عنوان مهم‌ترین رکن خانواده در تربیت فرزندان به دلایل متفاوت مغفول مانده بود، بنابراین تصمیم گرفتیم تا با اجرای طرح پدر پیشگام، گام‌هایی اجرایی در این زمینه برداریم.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح اولین‌بار در استان اصفهان اجرا و با استقبال خوب استان‌های دیگر هم مواجه شد ادامه داد: جلسات آموزش خانواده با محوریت توانمندسازی پدران برگزار شد تا گامی به سوی تحقق اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش باشد.


صانعی اظهار کرد: در ابتدای پیشنهاد این طرح تصمیمات مد نظر گرفته شد که روز‌هایی انتخاب شود تا مدارس بتوانند طرح را به گونه‌ای متفاوت و تأثیرگذار اجرا کنند. به همین منظور بازه زمانی اجرای آن مقارن با ایام میلاد حضرت علی (ع)، مبعث پیامبر اعظم (ص) و نیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درنظر گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.