مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : در آزمون استخدامی ویژه معلمان ابتدایی، استثنایی و عشایر در مجموع ۳۸۱ نفر و در آزمون دبیران مقطع متوسطه و هنرستانها، ۲۵۵ نفر جذب آموزش و پرورش استان می شوند.

ابوالقاسم اکبری از تطبیق مجوز بیش از ۱۳۰ کودکستان با چارچوب‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد و گفت: ۳ و ۴ دهم میلیارد تومان اعتبار برای کیفیت بخشی و توانمندسازی مربیان کودکستانی اختصاص داده شده است.

او گفت : ۲۴ هزار متر مربع فضای آموزشی در اختیار بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش خراسان شمالی تحویل داده خواهد شد .

اکبری  گفت : : ارزش این املاک حدود ۴۰ میلیارد تومان است.

اکبری، بهره برداری و احداث ۴۶ زمین چمن_مصنوعی، شناسایی و جذب ۹۰۰ بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، همکاری ۶۰ هزار دانش آموز فعال قرآنی با سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری جشن_تکلیف ۸ هزار و ۳۰۰ دختر دانش آموز، برپایی ۳۰۰ اردوی راهیان_پیشرفت، اعزام کاروان‌های #راهیان_نور و زیارت اولی‌ها و برگزاری ۱۷۰ کارگاه توانمندسازی معلمان را از دیگر برنامه‌های انجام شده عنوان کرد و گفت : در جذب و کلاسگذاری سوادآموزی هم در بین ده استان برتر کشور قرار گرفته ایم.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان ۴۸۳ دانش آموز به مرحله دوم المپیاد‌های علمی کشور راه یافته اند که این میزان نسبت به پارسال ۳۲ درصد رشد دارد و امسال مهدی غلامی راد هم به عضویت تیم_ملی المپیاد علوم زمین درآمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.