اعزام ۴۰۰ نفر از شهرستان قزوین به راهیان نور

۴۰۰ نفر از مردم شهرستان قزوین به راهیان نور غرب کشور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در مراسم بدرقه زائران مناطق عملیاتی جنوب گفت: تعداد ۴۰۰ نفر از مردم این شهرستان از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۲ فرودین به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

سرهنگ اصلی بیگی افزود: زائران در این اردو‌ها از مناطق عملیاتی طلائیه، هویزه، پاسگاه زید، اردوگاه شهید باکری، اروندکنار، علقمه، نهرخین، شلمچه، معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: خوزستان، نقطه‌ای است که در آن توطئه‌ی دشمنان ناکام ماند؛ خوزستان منطقه‌ای است که در آن محاسبات دشمنان اسلام غلط از آب درآمد.

سرهنگ اصلی بیگی گفت:‌اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای «زیارت با معرفت» است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در ادامه گفت:باید حماسه‌ی شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و توانایی‌های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار