مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اسکان مسافران سفرهای نوروزی تا یکم فروردین در مدارس استان سمنان از مرز ۱۴ هزار نفر روز گذشت.

عادل خالقی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ در مراکز اقامتی آموزشی و رفاهی وابسته به آموزش و پرورش، روزانه ظرفیت اسکان هفت نفر مسافر وجود دارد.

وی بیان کرد: به منظور اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان ۱۳ پایگاه فعال اسکان، ۱۶۶ مدرسه با یکهزار و ٣٨٧ کلاس مهیا شده و کلاس‌ها نیز مجهز به امکانات رفاهی مانند فرش، یخچال، و تلویزیون هستند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان و مسافران نوروزی تصریح کرد: در همین راستا به منظور اسکان بهتر هموطنان آموزش‌های لازم به مدیران مدارس، سرایه‌داران و سایر عوامل اجرایی اسکان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: نظارت و بازدید مستمر از مدارس و اماکن اسکان مهمانان نوروزی در سطح استان به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

۲۵۰ پایگاه در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با استقرار تیم‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و دهیاران، ارایه‌دهنده خدمات نوروزی به مسافران و هموطنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.