برقراری بیش از هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:از ابتدای طرح نوروز سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به هزار و ۳۷ تماس مردمی پاسخ داده است.

 امیرحسین پورهاشمی رییس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها، دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله موضوعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با این سامانه پیگیری کنند.

وی اضافه کگرد:به همین منظور سامانه تلفنی و نرم افزار ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و ۲۰۰۰۱۴۱ پل ارتباطی مردم با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در تمام ساعات شبانه روز می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:از ابتدای طرح نوروز در ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به ۱۰۳۷ تماس مردمی پاسخ داده است.

پورهاشمی در ادامه با اشاره به ثبت تردد ۱۱ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۴۷ دستگاه خودرو در راه‌های استان طی این مدت اضافه کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان‌دهنده آن است که ۹ درصد وسایل نقلیه بین ۱ تا ۳ روز در استان می‌مانند.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای طرح در روز ۲۵ اسفند ۲۴۱ هزار و ۳۰۳ وسیله نقلیه از استان قزوین در سایر استان‌ها مشاهده شده که استان‌های البرز، گیلان و تهران بیشترین سهم مقاصد سفر را داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرمسعود
۱۷:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام.اقای مسئول آقایی که اون بالا نشستی.مردم گناه دارن.اتوبوسرانی ترمینال بندرعباس اصلا خوب نیست من چند ساله میرم و میام واقعا چقدر بی احترامی میشه به مردم هرکس هرچقدر دلش میخاد کرایه میگیره.بخدا شمایی که اون بالایی و رسیدگی نمیکنی آه و نارضایتی این مردم گردن تو و خانوادتو میگیره.راننده ها و شاگردهای معتادی که پشت اتوبوس میشینن و تازه کلی با بی احترامی حرف میزنن.مردم جرات نمیکنن چیزی بگن.بخدا هیچکس راضی نیست.فوقش مردم اونقدر درگیر زندگی هستن حوصله نمیکنن اینارو گزارش بدن.نه آب دارن داخل اتوبوس نه کولر درست حسابی.یعنی افتضاحه.تورو جان مادرت تورو جان عزیزت هرکسی هستی به این موضوعا رسیدگی کنید.یکبار خودتون برید بندرعباس داخل ترمینال و بلیط بگیرید برا یه استان دیگه.یبارم خودتون بزارید جای مردم.
Iran (Islamic Republic of)
عباس حافظی
۱۷:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
چرا اتوبوس وقتی داخل ترمینال سوار میکنه..موقع پیاده کردن داخل ترمینال نمیاد..مگه میشه ایجوری بلیط از ترمینال گرفتیم وظیفه راننده باز داخل ترمینال مسافر پیاده کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ایرج مرزوقی
۱۳:۳۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
اشکالات : نبود پکیج تغذیه ونقص فنی ولباس مخصوص ونبود اتیکت و آب معدنی وبو ادبی راننده بکار بردن کلمات رکیک .امیدوارم.....
آخرین اخبار