فعالیت ۲۲ گشت در حفاظت از اراضی آذربایجان غربی

مدیر امور اراضی آذربایجان غربی گفت: ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی به صورت شبانه روزی برای جلوگیری از تغییر کاربری نظارت دارند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی به صورت شبانه روزی و رصد فرماندهی و کارشناسان یگان حفاظت اراضی کشاورزی در مرکز استان و شهرستان‌ها در ایام تعطیلات نوروزی بر حفاظت از اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری توسط سودجویان در ایام عید نوروز نظارت دارند.

مجتبی قلنجی اظهار کرد: اعضای گشت حفاظت از اراضی کشاورزی استان تا ۱۶ فروردین ماه در حالت آماده باش کامل بوده و آماده دریافت هر گونه گزارش‌ها و اطلاعات مردمی در خصوص تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در سراسر استان هستند.

این مسئول بیان کرد: در هفته اول فروردین ماه، اعضای گشت‌های یگان حفاظت اراضی در شهرستان‌های بوکان، میاندوآب، سلماس، شاهین دژ، ارومیه، مهاباد، پیرانشهر بیشترین اخطاریه را صادر کرده و ضمن پایش اراضی کشاورزی، نسبت به شناسایی و صدور اخطاریه ساخت و ساز غیر مجاز از نوع تفکیک، دیوارکشی، و احداث ساختمان اقدام و ضمن توقف عملیات ساخت و ساز غیرمجاز، صورت جلسه جهت اقدام قانونی را تنظیم کرده اند.

وی افزود: در راستای صیانت از اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از تفکیک و تغییر کاربری‌های غیر مجاز و با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی جهت برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
دارن طرف جاده مهاباد غیرمجاز دیوار میکشن شماره ۱۳۱ اصلا نمیگیره نمیدونم این چه سامانه ای هست