کشف ۱۷۰ کیلو گرم تریاک در ارومیه

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۱۷۰ کیلو گرم تریاک در ۲ عملیات پلیسی در ارومیه خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و با کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت ۲ باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ ایرج حسنخانی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی و پایش‌های شبانه روزی ماموران در جاده شهید کلانتری و جاده سلماس و کنترل خودرو‌های عبوری، با انجام ۲ عملیات، موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه ایسوزو حامل موادمخدر شده و جهت بازرسی بیشتر آن‌ها را به مقر پلیس انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده، ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده شهید کلانتری و ۵۰ کیلوگرم از خودروی ایسوزو در جاده سلماس که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو‌ها جاسازی شده بود کشف و ۳ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: با تاکید بر اینکه متهمان و خودرو‌های توقیفی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: برخورد با سوداگران مرگ، از برنامه‌های محوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری است و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.