نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سهل انگاری وغفلت در بحث حجاب باعث ضربه‌های جبران ناپذیر می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با اعضای کارگروه زیست عفیفانه بانوان استانداری مرکزی گفت: سهل انگاری وغفلت در بحث حجاب بسیار خطرناک است و باعث ضربه‌های جبران ناپذیر می‌گردد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اهمیت حجاب، اهمیت خانواده و عظمت خانواده مسائلی هستند که باید از همه امکانات جهت حمایت از آن‌ها استفاده کرد.

او با اشاره به وقایع اخیر گفت: حتماً مواظب نقشه‌های شیطانی باشیم تا با گرفتن سوژه‌ها و امر به معروف کردن‌های غلط و اشتباه کشور و ملت رابه خطر نیندازند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دغدغه شما راجه به حجاب دغدغه من هم هست و یکی از مسائل بسیار مهم ما همین مسئله حجاب است، حجاب جزو واجب‌ترین مسائل کشوراست.

او با بیان اینکه باید با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه نوجوانان و جوانان را از دم قلاب دشمن نجات داد. ادامه داد: مدیریت کار را باید باجدیت پیگیری کنید و شبکه بندی‌های لازم را انجام دهید و شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت باید در سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به برخی وظایف صدا و سیما افزود: پخش برنامه‌های متنوع از جمله سرود، فیلم و کارتون با موضوعات حجاب و اهمیت داشتن حجاب جزو کار‌های مهم در صدا و سیما است و باید به برنامه‌هایی که به آموزش دختران با محوریت حجاب می‌پردازد، بیشتر اهمیت داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار