برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در سومین حرم اهل بیت (ع)

مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) خبر داد.

سید مجتبی علوی اردکانی گفت: با هماهنگی صورت گرفته توسط معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری و میزبانی شرکت نمایشگا‌های بین المللی فارس به مناسبت بهار دل‌ها و ماه مبارک رمضان و همزمان با بهار طبیعت نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

او گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ فروردین و همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز افتتاح و تا تاریخ ۱۹ فروردین ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد اربعین استان فارس ضمن دعوت از عموم مردم و اهالی مومن و متدین استان فارس و شهر شیراز جهت بازدید از این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کتب نفیس قرانی و ادعیه مختلف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی مانند محافل انس با قران با حضور قاریان برجسته کشوری، جزء خوانی قران کریم، برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی، غرفه‌های مخصوص کودکان و بازی‌های چند رسانه‌ای مذهبی نیز برگزارمی‌شود.

علوی اردکانی گفت: همچنین با مشارکت اداره حج و زیارت استان و دفاتر کارگزاری حج، با نصب ماکت کعبه، آداب و رسوم مناسک حج نیز به صورت عملی به بازدیدکنندگان آموزش داده خواهد شد.

عضو ستاد خدمات سفر استان با دعوت از تمامی همشهریان و میهمانان نوروزی جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: با هماهنگی صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز سرویس‌های رفت و برگشت رایگان به نمایشگاه جهت کسانی که تمایل به استفاده دارند برقرار است و همچنین در هنگام افطار و اذان مغرب نیز سفره افطار ساده جهت روزه داران عزیز برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار