مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: اخلاص، صبر، بردباری و ایستادگی پای ارزش‌ها را باید از جانبازان الگو گرفت.

آیت الله علیرضا اعرافی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان برای حفظ انقلاب هزینه‌های بسیاری متحمل شده اند گفت:نظام اسلامی قدردان این جانفشانی‌ها است و جانبازان در محور جهاد و مقاومت پیشگام بودند و این سرمایه بزرگ این ایثارگران در سرای آخرت است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اخلاص در عمل را درس بزرگ شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: ماندگاری و جاودانگی مزد تحمل رنج و زحمات افرادی است که برای خدا کار و جهاد می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: اکنون مفتخریم خدمت گزار ۱۲۰۰۰ جانباز سرافراز در استان هستیم و این مدال افتخاری است برای خادمان  شهدا و ایثارگران و امیدواریم با صبر و پایداری بتوانیم در این عرصه گام‌های موثری برداشته و موجبات رضایت شهدا و ایثارگران را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خادمان  شهدا و ایثارگران تلاش دارند تا با ارائه خدمتی همراه با تکریم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت نمایند.

در پایان این دیدار  از صبر و ایثار جانبازان مجید آئینه دار  که در شهریور سال ۱۳۶۶ از ناحیه هر دو پا و دکتر مهدی جعفری در بهمن سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه از ناحیه دست و دو پا مجروح و به درجه جانبازی نایل شدند قدردانی  شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار