معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر تلاش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای حفظ جایگاه واحد‌های تولیدی تأکید کرد.

 اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: هدف اصلی ما در این کارگروه که با حضور مدیران واحد‌های تولیدی، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برگزار می‌شود، حفظ جایگاه واحد‌های تولیدی در سطح استان خراسان جنوبی است.

او با بیان اینکه گاهی به دلیل عدم آشنایی مدیران واحد‌های تولیدی با ضوابط و قوانین موجود مشکلاتی برای آن‌ها به وجود می‌آید، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید نسبت به اطلاع رسانی بموقع به مدیران بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده از تسهیلات بانکی و باز پرداخت آن اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون استاندار تصریح کرد: برای رفع مشکلات مالی پروژه‌های شخصی از طریق این کار گروه نمی‌توانیم تأمین مالی کنیم مگر این که از مدیران دستگاه‌های اجرایی بخواهیم خدمات مورد نیاز این واحد‌ها را درصورت امکان رایگان ارائه کنند.

اشرفی اظهار کرد: علت دعوت و حضور مدیر بنیاد نخبگان در این کارگروه این است که با استفاده از ظرفیت نخبگانی استان، راهکار‌های مناسبی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی خراسان جنوبی ارائه شود.

 در این کارگروه مشکلات پنج واحد تولیدی استان در زمینه پرداخت اصل و جرایم بیمه و همچنین باز پرداخت تسهیلات بانکی و مشکل برق رسانی به یک واحد دامداری در شهرستان درمیان مطرح و مصوب شد با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط و شرکت توزیع نیروی برق و بانک‌های مورد نظر، نسبت به رفع مشکلات مطرح شده در این جلسه اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.