بخشدار مرکزی تفتان گفت: حل مشکلات و معضلات مردم در زمینه آب از اهم برنامه‌ها و دغدغه بخشداری است.

نادر ابراهیمی بخشدار بخش مرکزی شهرستان تفتان در  بازدیدی از روستا‌های سطح شهرستان از نزدیک پیگیر حل مشکلات و کمبود‌ها در روستا‌ها شد.

بخشدار مرکزی شهرستان تفتان در دیدار با مردم روستای سازینک مشکل آب و کمبود لوله را مهمترین مشکل آن‌ها خواند و اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته با اداره آب و فاضلاب ۵۰ متر لوله جهت حل مشکل آب به روستا تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: مشکلات کم آبی و یا بی‌آبی مشکل عمده مردم روستا‌ها است که در راستای حل این مشکل مقرر شده قنات روستای سیاه تیره پایین با مشارکت بخشداری تا دوماه دیگر حل شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

بخشدار مرکزی همچنین در بازدید از روستای اسکل آباد ضمن دیدار با مردم و مطرح نمودن مشکلات آب و برق توسط آن‌ها گفت: مشکل آب و برق روستا با مشارکت و هماهنگی انجام گرفته توسط شورا‌ها در روستا حل شده است.

ابراهیمی بیان کرد: در روستای گونک نیز ضمن بررسی مشکلات مردم مقرر شد لوله‌گذاری آب شرب در روستا انجام و همچنین مشکل آرد و نفت روستا نیز توسط تعاونی حل و یک شعبه دیگر جهت کمک به رفاه مردم به روستا تعلق گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
چن ماه ما چشم به راهیم ولی متاسفانه هیچکدوم از این کارهای گفته شده برای روستای گونک انجام نشده.و مسولین عین خیالشون نیست و هیچ پیگیری انجام نمیشه.
فقط حرف مفت میزنن
آخرین اخبار