گلایه مهم مردم استان البرز به رئیس قوه قضاییه/ مصوبات سفر‌های دولت و قوه قضاییه اجرایی نشده است

رئیس دستگاه قضا گفت: در سفر‌های استانی گذشته، چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضاییه، بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سفر هیئت عالی قضایی به استان البرز در پنجشنبه گذشته و مصوبات این سفر، بر توجه ویژه در راستای عملیاتی شدن این مصوبات تاکید کرد و عمل مسئولان به وعده‌ها و اهتمام آن‌ها به اجرایی شدن مصوبات را بالاترین امیدبخشی برای مردم دانست. رئیس دستگاه قضا افزود: گلایه‌ای که در میان مردم استان البرز و مسئولان آن وجود داشت این بود که در سفر‌های استانی گذشته، چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضاییه، بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده است. او با اشاره به دیدار‌ها و ملاقات‌های چهره‌به‌چهره‌ چند ساعته مسئولان قضایی با مردم مناطق مختلف استان البرز، بر رسیدگی سریع به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی که در جریان سفر به این استان واصل شده است نیز تاکید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین ضمن تاکید بر تجهیز نیروی انسانی دادگستری البرز و تخصیص بودجه مصوب شده در این راستا، خطاب به مسئولان‌عالی قضایی تاکید کرد که گزارش بازدید‌های خود از بخش‌های مختلف قضایی این استان را برای پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات، سریعاً به حوزه ریاست قوه قضاییه، ارائه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا فراهانی
۱۴:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
با عرض سلام در تشریف فرمایی ریاست محترم قوه قضائیه مسولین که برای رسیدگی وحل مشکلات حضور داشتن بعد از آن همه مشکلات برای ملاقات متحمل شدم بعد از حضور برای توضیح مشکلاتم شخص مسئول اصلا توجهی به سخنان من نمیکرد و من دارم توضیح میدم ولی شخص رسیدگی در حال شوخی کردن با همکاران خود بود وبدون اینکه اصلا متوجه خواسته من باشن فرمودن پیام براتون ارسال میکنیم که تا به امروز که هیچ پیغامی دریافت نکردم که تقاضا دارم این سخنان من و همانند من را بگوش ریاست محترم برساند چگونه میتوان انتظار داشت بدین طریق مشکلی از کسی حل گردد ورسیدگی بعمل آید که امیدوارم ترتیب اثری داده شود با تشکر.