رئیس جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی چهار روستای این شهرستان مرزی رفع تداخل شد.

جبار خدامرادی رئیس جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت : اولین نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی شهرستان قصرشیرین طی روز‌های گذشته در این شهرستان تشکیل شد که اراضی رفع تداخل شده شامل پلاک‌های «سید عباس، طهماسب و شیرین آب» است که پرونده رفع تداخلات آن به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: اقدام‌های مربوط به رفع تداخل در سه پلاک سید عباس، طهماسب و شیرین آب در سطح شهرستان به طور کامل اجرا شده و در کمیسیون رفع تداخل استان به تصویب رسیده و نهایی شده است.

رئیس جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین دارای ۴۹ پلاک است که از این تعداد هشت پلاک آن به صورت ۶ دانگ منابع ملی بوده و ۴۱ پلاک مشمول تداخل است.

خدامرادی ادامه داد: آرای قضایی و واگذاری‌های پلاک‌های جلگه نفت خانه و ۲۰۲ سومار، نصرآباد سرآسیاب، کلانتر، گنبد صوفی، دربندجوق و هدایت تهیه و جهت تفسیر عکس هوایی به شرکت مشاور تحویل شده است.

او افزود: پرونده رفع تداخل اراضی مربوط به پلاک‌های برفی، آقابرار، سید سعید و ده سلیم در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: رفع تداخل اراضی و حدنگاری (کاداستر) زمین‌های کشاورزی از اولویت‌های مهم وزارت جهاد کشاورزی است که با اجرای رفع تداخلات اختلافات مالکیتی مربوط به اراضی از میان می‌رود و شاهد پیشگیری از تولید پرونده در دستگاه قضا و تثبیت مالکیت افراد حقیقی و حقوقی خواهیم بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.