معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان کاملاً جذب شده است، گفت: ۵۰ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ نیز تاکنون تخصیص یافته است.

محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در آبان ماه ۱۴۰۰ برای این استان سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دنبال داشت که مقرر شد در سه سال پرداخت شود، ابراز کرد: عمده این اعتبارات صرف طرح‌های عمرانی استان شده است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در استان سمنان دیگر اولویت ما در طرح‌های عمرانی بوده است، افزود: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی در استان سمنان تاکنون دو هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه این میزان اعتبارات طی دو سال برای استان پرداخت شده است، بیان داشت: یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از دو هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته از تعهدات سفر بوده و ۹۵۰ میلیارد تومان نیز مازاد تعهدات سفر محسوب می‌شود که دولت به طرح‌های استان اختصاص داده تا بتوانیم در کوتاه‌ترین مدت شاهد تکمیل این طرح‌ها باشیم.

حمیدی با بیان اینکه دولت تاکید بر انجام طرح‌های نیمه تمام دارد تا جایی که مازاد بر تعهدات سفر نیز شاهد اختصاص اعتبارات هستیم، تاکید داشت: عملاً ما ۹۵۰ میلیارد تومان بیش از مصوبات سفر در استان سمنان دریافت کردیم از سوی دیگر تمام اعتبارات سفر در سال ۱۴۰۰ جذب شده و ۵۰ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ نیز دریافت شده است.

وی با بیان اینکه ما در استان سمنان به دنبال جذب مابقی اعتبارات سفر هستیم، افزود: در فرصت باقی مانده تا سال مالی حدود پنج ماه، تمام مسئولان دولتی استان تلاش خود را داشته باشند تا بتوانیم ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار