نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: برای دستیابی به یک جامعه پیشرفته باید سنگ بنای این جامعه توسط آموزش و پرورش در مدارس بنا شود.

 روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان،  حجت الاسلام مصطفی محامی در ‌دیدار حسنعلی‌ میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش و میثم لکزایی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهارداشت: طبق آمارهای ارائه شده دانش‌آموزان رشد فزاینده‌ای در استان دارند که باید برای تاثیرگذاری و ماندگاری آن‌ها چه در بخش سخت افزاری که بر عهده سازمان نوسازی مدارس و چه در بخش نرم‌افزاری که برعهده آموزش و پرورش است تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه زاهدان افزود: در اتفاقات اخیر کشور برخی دانش‌آموزان در میدان دیگری بودند که این نشان دهنده کم‌کاری آموزش و پرورش، حوزه علمیه و دستگاه‌های فرهنگی است چرا که اگر تعلیم و تربیت به درستی انجام می‌گرفت خروجی کار اینگونه نبود.

وی بیان کرد: اگر ما امروز خواهان یک جامعه پیشرفته هستیم باید سنگ بنای این جامعه توسط آموزش و پرورش در حوزه‌های تربیت علمی، تربیت اخلاقی، تربیت دینی و تربیت عقلانی دانش‌آموزان در مدارس بنا شود تا دانش‌آموز ما یک فرد آموزش دیده، دارای اطلاعات خوب و کارآمد و با هدف در جامعه حاضر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار