در ادامه ارسال تسلیحات جنگی به کی‌یف برای جنگ با روسیه، ایتالیا حدود ۲۰ سامانه توپ خودکششی را به اوکراین انتقال می‌دهد.

رسانه‌های ایتالیایی با انتشار تصاویری به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند ایستگاه راه آهن شهر اودین در شمال شرق این کشور میزبان حدود ۲۰ سامانه توپ خودکششی مدل «M ۱۰۹ L» برای ارسال به اوکراین بوده است.

این تصاویر، قطاری را نشان می‌دهد که حدود ۲۰ توپ خودکششی در واگن‌های مخصوص حمل ادوات سنگین با سرعتی حدود ۵-۱۰ کیلیومتر بر ساعت در حال حرکت است. 

خبرگزاری ریانووستی در خبری دیگر پیش از این گزاداد وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که روزنامه‌نگاران فرانسوی احتمالاً برای تهیه فیلم‌های تحریک‌آمیز درباره حملات روسیه به زیرساخت‌های غیرنظامی وارد گولیپوله شدند.

این در حالی است که پیش از این فعالان ضد جنگ در بایرن آلمان با تجمع اعتراضی، مخالف خود را با تحویل سلاح به اوکراین اعلام کردند.

تظاهرکنندگان بنر‌هایی را حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود: «هرکه صلح می‌خواهد سلاح تحویل نمی‌دهد» و «مردم از دشمنی کردن خودداری کنید».

پیش‌تر نیز رسانه‌های محلی آلمان از اعتراض هزاران نفر در بیش از ۱۲۰ شهر این کشور در انتقاد از ارسال سلاح به اوکراین خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۴۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
اروپا و آمریکا نشون دادن که پشت متحداشون هستن.طبعا با این سیاست یکپارچگی غرب روسیه علاوه بر انزوا و رکود و سقوط روبل شوروی دیگه ای رو تجربه میکنه. پوتین اشتباهیو کرد ک گورباچف کرد. توهم داشتن قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
این چیزها رو درقرن حاضر دیدن نشان ازآن دارد که ادعای صلح وپیشرفت وآزادی وتکنولوژِی وکلاس و...چیز دندون گیری نبود! چراکه یا پوشش ونقابی بود برای استمرار نوین یاغیگری ووحشیگری ویا ابزاری برای سرعت ودقت و.. بخشیدن به تجاوز وآدمکشی واشغال ودزدی و..
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
ایتالیا نوبت تو هم میرسد. نگاه به سودان نمی کنیم تا اکراین بدست بیاید. آسیاب به نوبت. فرانسه آلمان و ایتالیا لقمه های گلوگیری نیستند. لهستان هم جداگانه کتک خواهد خورد. یکی از شماها از این معرکه جان سالم بدر نمی برید.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
زمانی که بلوک شرقو غرب بود. یک کشوری بود بنام شوروی. خیلی توهم قدرت داشت. بعد روزیو دید ک مردمش تو صف نان مک دونالد 8 کیلومتر صف کشیدن. چون وقتی فهمیدن اداره دنیا دست کیه که کشورش از هم پاشیده شده بود و گورباچف با خفت استوارنامه رو دست ایلسن میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
جنگ جهانی سوم عملا شروع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
یکی نیست به آمریکا و اروپاییها بگوید: حالا اینقدر اوکراین را تجهیز کنید تا یک روز با این همه قوا و تجهیزات نظامی، نعوذ بالله، ادعای خدایی کند و از تمام این قدرت‌ها علیه خودتان استفاده کند. درست مثل صدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تا میتونید از این تانک ها و توپ ها و ... به اوکراین بفرستید یکی یکی شون با یه پهپاد بسیار بسیار ارزون تر ازکار میفتند بجای دامن زدن به جنگ و کشتار بیگناهان راه های آتش بس و خاتمه جنگ را در دستور کارتون قرار بدید اگر تونستید فقط شعار میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
خدا لعنتوشون کنه که باعث جنگ میشن
آخرین اخبار