معترضان به ارسال سلاح به اوکراین گفتند: مخالفت خود را با سیاست‌های جنگ افروزانه دولت فدرال آلمان اعلام می‌کنیم.

در ادامه سیاست‌های غرب مبنی بر تأمین سلاح برای جنگ اوکراین با روسیه، معترضان علیه ارسال تجهیزات نظامی آلمانی به اوکراین با وجود مشکلات اقتصادی داخلی تظاهرات کردند و خواستارایان حمایت برلین از کی‌یف و پایان دادن جنگ افروزی غرب شدند.

 به نقل از شبکه راپتلی، یکی از معترضان گفت: «من با تصمیم‌های دولت فدرال آلمان در خصوص جنگ اوکراین، عرضه سلاح و تشدید وخامت اوضاع بدون در نظر گرفتن منافع دو طرف، موافق نیستم. این به نظر من، تنها راه برای برقراری صلح است و باید به آن دست پیدا کرد. فقط مذاکرات، کمک کننده خواهد بود و اقدامات دیگر تأثیری ندارند.»

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این اعتراض گفت: «ما مخالف اعمال تحریم‌ها ضد روسیه هستیم و می‌خواهیم مخالفت خود را با سیاست‌های جنگ افروزانه دولت فدرال آلمان اعلام کنیم.»

معترضان پارچه نوشته‌ها و پلاکارت‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها شعار‌های «با سلاح بیشتر، صلح بوجود نمی‌آید»، «صنعت تسلیحاتی را متوقف کنید، هرگز نباید دوباره جنگ از خاک آلمان شروع شود» و شعار‌های دیگر نوشته شده بود.

پیش‌تر نیز فعالان ضد جنگ در شهر «آشافنبورگ» در ایالت بایرن آلمان تجمع و مخالف خود را با تحویل سلاح به اوکراین اعلام کردند.

تظاهرکنندگان بنر‌هایی را حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود: «هرکه صلح می‌خواهد سلاح تحویل نمی‌دهد» و «مردم از دشمنی کردن خودداری کنید».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۸:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
نیمه عمر اورانیوم چیزی نیست. فقط پنج میلیارد سال. با ماشین زمان میشود یک پلک زدن. بعد عقربها میدانند چگونه آدم شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
آلمان نازی بویی از انسانیت نبرده
آخرین اخبار