نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان مقام حمد را دارد که بالاترین جایگاه در قیامت است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: ماه رمضان یک گنج است و مقام حمد را دارد که بالاترین جایگاه در قیامت است. 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: برای اینکه به ارزش این گنج پی ببریم می‌توانیم با مراجعه به دعای ورود و خروج این ماه مبارک رمضان در صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) به عظمت این ماه پی ببریم.

او اضافه کرد: ماه رمضان ماه صبر و خدمت و مقاومت است و روز عید روز تشکر بابت این ماست و این ماه شریف پر از خیر، برکت، احسان و نیکوکاری بوده و سود این ماه با هیچ ماهی قابل مقایسه نیست. 

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه اسلام نباید در آموزش و پرورش مظلوم واقع شود بیان کرد: عظمت انقلاب اسلامی باید در آموزش و پرورش نمایان باشد. 

او تصریح کرد: در طول هزاران سال گذشته ایران شخصیت بزرگی همچون امام (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) به خود ندیده است که به این امر در آموزش و پرورش باید اهمیت ویژه داده شده و آموزش و پرورش باید نمونه باشد و همه از دولت گرفته تا مجلس به این امر باید کمک کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با توجه به جایگاه معلم بیان کرد: افرادی که انگیزه تعلیم و آموزش را ندارند باید از این ارگان مقدس خارج شوند.

او گفت: نباید از رسالت و وظایف آموزش و پرورش غافل شد و در آموزش و پرورش باید انسان‌های بزرگ مانند شهید مطهری، بهشتی و دیگر خدمتگزاران انقلاب اسلامی را پرورش داد.

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی عنوان کرد:آموزش و پرورش عزت، شرف و دین و دنیای همه ما و چشم و چراغ این نظام است و همه مدیون آموزش و پرورش هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.