استاندار سیستان و بلوچستان:

عاشقان امام حسین(ع) با تمام امکانات پای کار میزبانی از زوار اربعین هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عاشقان حسینی(ع) در این استان با همه وجود و با تمام امکانات پای کارمیزبانی زوار اربعین حسینی هستند و مسلما کوتاهی دستگاه‌های اجرای در این میان چهره ناخوشایندی دارد.

محمد کرمی  در نشست ستاد اربعین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بعضی از مردم حاصل دسترنج یک ساله خود را برای خدمت به زائرین امام حسین(ع) استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ۲ مسوولیت در این مراسم دارد؛ اول میزبانی از زائران پاکستانی و دوم میزبانی از زائران خود استان که به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه کمیته های ستاد اربعین باید مسائل موجود را بررسی و در راستای حل آن اقدام و برنامه‌ریزی های لازم را انجام و جلسات خود را برگزار کنند.

وی بیان کرد: کمیته حمل و نقل باید مباحث مربوط به ترددهای ریلی، هوایی و زمینی را پیش‌بینی و اقدامات لازم در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین را انجام دهد.

کرمی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه وظایف استان‌هایی که پشتیبان سیستان و بلوچستان در ستاد اربعین و میزبانی زوار امام حسین(ع) هستند، صورت گرفته و آنها را در جریان امور قرار دهید.

وی تاکید کرد: همچنین باید مسائل و مشکلات احتمالی مورد بررسی قرار گیرد و جلسات مورد نیاز برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و ایجاد هماهنگی بین ستادهای مردمی و دستگاه‌های مجری در جهت ارائه خدمات بهتر صورت بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان به مسائل سوخت، امنیتی، پزشکی و بهداشت و اسکان زوار اشاره کرد و افزود: این مسائل باید توسط کمیته های تخصصی مورد بررسی و قبل از آغاز ماه محرم تمام مسائل حل گردد.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته بیان کرد: فرمانداران نیز باید مشکلات موجود سال گذشته را بررسی و در راستای رفع آنها اقدام کنند.

کرمی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با تمام وجود برای احیا و زنده نگه داشتن دین رسول الله به میدان آمد و همه زندگی اش را در راه اسلام و خدا فدا کردند تصریح کرد: همه ما در کارها باید حسینی عمل کنیم یعنی با تمام وجود وارد میدان عمل بشویم و در راه رضای خداوند عمل کنیم.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار